کلاسبندی ۸۵.۷۱٪ درصدی و ثبت نام ۵۸.۲۱٪ دانش آموزان منطقه هشترود در پایه های ورودی(اول و هفتم) تا پایان ۹ مرداد ۱۴۰۲

‍ به گزارش رکنا از هشترود؛ جعفر بصیری با اعلام آمار ثبت نام دانش آموزان منطقه در سامانه سیدا گفت: از ۱۰۰٪ آمار پیش بینی انجام شده پایه ی اول ابتدایی برای سال جدید تحصیلی ۵۴.۷۶٪ دانش آموزان در سامانه ثبت نام خود را انجام داده اند.

بصیری ادامه داد: در مدارس دوره اول متوسطه در پایه هفتم این رقم ۶۲.۱۶٪ را نشان می دهد.

مدیر آموزش و پرورش هشترود در خصوص آمار کلاسبندی نیز افزود: در دوره ابتدایی ۹۳.۵۶٪ و دوره متوسطه اول ۶۶.۳۶٪ کلاسبندی انجام شده است.

وی یادآور شد: در مجموع، ۵۸.۲۱٪ ثبت نام در پایه های ورودی (اول و هفتم) و ۸۵.۷۱٪ کلاسبندی برای تمامی دوره های تحصیلی ابتدایی و متوسطه دوره اول و صدور ابلاغ ۲۹.۴۳٪  درصدی همکاران، تا روز ۹ مرداد ۱۴۰۲ انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رضایت بخش است.

بصیری در پایان گفت: این آمار تا تاریخ ۹ مرداد ۱۴۰۲ اخذ شده است که منطقه هشترود رتبه چهارم استانی را در حوزه کلاسبندی و صدور ابلاغ و رتبه نهم را در بخش ثبت نام پایه های ورودی(در بین ۳۹ منطقه استان)کسب نموده است و تمامی مدیران مدارس موظف هستند تا آغاز سالتحصیلی نسبت به وارد کردن اطلاعات و ثبت نام دانش آموزان جامانده و بدون ثبت نام و همچنین کلاسبندی دانش آموزان و صدور و تایید ابلاغ همکاران اقدام نمایند.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

 

 

کدخبر: 914605 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟