نشر و انتقال دست آوردهای شهداء اجر بسیار عظیمی نزد خداوند متعال خواهد داشت / همه وظیفه داریم دست آوردهای شهداء را حفظ و به نسل های آینده انتقال دهیم

به گزارش رکنا از لرستان؛ سردار " یحیی الهی " در حاشیه بازدید از باغ موزه دفاع مقدس و شهدا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دشت کربلا و شهدای انقلاب اسلامی، بزرگداشت یاد شهدا و خدمت به خانواده شهداء را بسیار با ارزش و پر افتخار برشمرد .

وی با اشاره به اینکه ما شیعیان دلمان به اینگونه مراسمات معنوی ، از جمله ماه محرم و گرامیداشت یاد شهداء خوش است افزود : ما همه وظیفه داریم دست آوردهای شهداء را حفظ کنیم و آنها را به نسل های آینده انتقال دهیم .

فرمانده انتظامی استان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی ) که فرمودند، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء کمتر از شهادت نیست، گفت : ما همه مدیون خون شهدای انقلاب اسلامی هستیم و می بایست مثل شهدای کربلا دست آورد های آنان را گسترش دهیم .

سردارالهی تصریح کرد : انتقال راز و رمز شهداء بسیار مهم و با ارزش است و کارهای که شما دست اندرکاران این نهاد در ارتباط با شهدای عزیز انجام می دهید مساوی با شهادت است .

فرمانده انتظامی لرستان خاطر نشان کرد : همه ی ما مدیون شهدائیم و وظیفه داریم در انجام کار شهدا هرچه در توان داریم به کار گیریم چرا که ما هر آنچه داریم از برکت خون شهدا است.

وی اظهار داشت : آثار شهدا در این مکان مقدس می بایست بیشتر و بیشتر نمایان شود و همه ما با دیده منت در این راه کوتاهی نخواهیم کرد .

سردارالهی گفت : همه مسئولان استان لرستان بحمدالله با انسجام و همدلی در این راه پر افتخار ، به شهدا و خانواده های آنان خدمت گذاری می کنند و در این مسیر پر رهرو از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد .

در پایان این دیدار سردار " یحیی الهی " فرمانده انتظامی استان با اهداء لوح از زحمات سرهنگ " محسن رشیدی " رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان تقدیر کرد.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 914527 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟