رعایت نکات ایمنی ضامن سلامتی عزاداران امام حسین (ع)

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مهندس مهران نصر از برگزارکنندگان مراسم عزاداری و مسئولان هیات، تکایا و ایستگاه های توزیع نذورات درخواست کرد به منظور حفظ امنیت عزاداران حسینی و جلوگیری از بروز حادثه، رعایت نکات ایمنی در تامین برق محل های برگزاری مراسم را جدی بگیرند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع برق اصفهان ابراز داشت : عزاداران در هنگام حمل پرچم ها باید ، حتما به تاسیسات و شبکه ‌های برق در خیابان‌ها توجه کنند و مراقب باشند که وارد حریم شبکه های برق نشوند .

مهندس نصر خاطر نشان کرد :  نصب پرچم ، پلاکارد و تبلیغات برروی پایه های مرتبط با شبکه برق به طور قطع ناایمن است و باید هیاتها  توجه کنند و شرایط را ناایمن نکنند ، عدم استفاده از انشعابات غیرمجاز به هر نحو، عدم استفاده از روش‌های غیر فنی در تامین برق نیز از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهارکرد :هیاتها باید در هنگام بهره‌گیری از انشعاب برق حتما از سیم و کابل و پریزهای استاندارد استفاده کرده و تابلوهای ورودی برق را از دسترس کودکان و محیط‌های مرطوب دور نگه دارند.

 مهندس نصر تصریح کرد: از افرادی که تا به امروز برای دریافت انشعاب موقت اقدام نکرده اند درخواست می شود با تماس با  سامانه تلفنی ۱۵۲۱  به اخذ انشعاب موقت ایمن و قانونی  اقدام کنند .

بهمن راعی/ اصفهان

 

کدخبر: 912779 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟