هلاکت یک قاچاقچی و دستگیری ۲ نفر در عملیات پلیس در یاسوج

به گزارش رکنا از کهگیلویه و بویراحمد؛  سردار "کیقباد مصطفایی" درتشریح جزئیات این خبر گفت: ظهر امروز بعد از اطلاع از عبور یک محموله مواد مخدر در محور یاسوج به اصفهان، اجرای طرح مهار در دستور کار پلیس قرار گرفت که سوداگران مرگ پس از مشاهده ماموران به سوی آنها شروع به تیراندازی کردند.

مصطفایی در ادامه با اشاره به اقتدار ماموران انتظامی حاضر در صحنه  افزود: اقدام مسلحانه قاچاقچیان با واکنش قاطعانه پلیس مواجه شد و در این درگیری یک نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رسیده و ۲ نفر دیگر نیز دستگیر شدند.

 وی خاطرنشان کرد: در این عملیات علاوه بر کشف مقادیری مواد مخدر، یک قبضه سلاح کلاشینکف و یک قبضه اسلحه کمری از عوامل ناامنی کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه شهادت بالاترین مقام برای نیروهای جان بر کف انتظامی می باشد تصریح کرد: در این درگیری ۲ نفر از حافظان امنیت به اسامی سروان" مهدی امینی"و ستوان یکم "سیروس درخشان فر" به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ماموران انتظامی در یاسوج

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک و تسلیت شهادت این ۲ مامور وظیفه شناس به خانواده این دو شهید والا مقام، همرزمان وی و عموم مردم استان، بیان کرد: اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

مریم بردیده/کهگیلویه و بویراحمد

کدخبر: 911099 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟