تعامل و همکاری دستگاههای اجرایی لازمه تحقق اهداف اداره استاندارد

به گزارش رکنا از ایلام ، هادی دوست محمدی  در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به رویکرد جدید و تحولی سازمان ملی استاندارد در دولت سیزدهم و ارائه بسته تحولی خدمت و دستورات ویژه رییس سازمان ملی استاندارد در راستای تسهیلات ویژه به صادرکنندگان و واردکنندگان و همچنین برنامه های در دست اقدام در راستای قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد ایران به تشریح کمبودها و مشکلات موجود در اداره کل اعم از کمبود نیروی انسانی، ضرورت رفع مسائل و مشکلات اعتباری، مسائل و نیازهای این اداره کل برای انجام دقیق و صحیح ماموریت های محوله و شرح وظایف پیش بینی شده در قانون مطالبی را عنوان نمود.

وی تعامل و همکاری سایر دستگاه های اجرایی استان را بمنظور تحقق اهداف و پیشبرد برنامه های تدوین شده در اداره کل استاندارد استان را از اهم مسایل مطروحه دانست.

در ادامه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز با بیان توضیحاتی درباره ماهیت و پیچیدگی وظایف مجموعه استاندارد در استان تصریح کرد: پایه اعتبارات و بودجه استان متناسب با نیازهای استان نبوده و در تلاش هستیم تا این مشکل حل شود.

وی در پایان با تاکید بر انجام هرگونه حمایت در جهت پیشبرد اهداف سازمانی، ضرورت تداوم نظارت و تقویت زیرساخت های استاندارد در استان را  مهم شمردند.

کوثر موسوی/ایلام 

کدخبر: 910484 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟