نقش تاثیرگذار صندوق کارآفرینی امید در رونق تولید، و ایجاد اشتغال در استان

به گزارش رکنا از لرستان؛ سید فرهاد ناصری نیا روز دوشنبه 26 تیرماه در دیدار مدیر صندوق کارآفرینی لرستان با بیان اینکه این صندوق به عنوان بازوی توانمند اقتصادی در کنار ما می تواند نقش ارزنده ای در کمک به طرحهای اقتصادی داشته باشد اظهار کرد : فعالیتهای صندوق کارآفرینی امید جزء یکی از رسالت های ما به عنوان همکار برای ایجاد و کمک به طرحهای اشتغالزا و توسعه اقتصادی استان  است .

وی افزود : این صندوق در طول مدت یکساله و با هماهنگی این اداره کل توانسته با پرداخت تسهیلات نقش مهمی در احیاء تعاونی ها و شرکتهای نیمه تمام داشته یاشد که این روند امسال نیز با توان بیشتر ادامه دارد.

سرپرست اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان در ادامه گفت : در این راستان با برنامه ریزی های صورت گرفته و همچنین با همکاری و هماهنگی همه دستگاههای اجرایی استان تسهیلات ارزان قیمت را به  افراد توانمند ، ماهر و کننده کار پرداخت ، و با نظارت مستمر و پشتیبانی از این طرحها شاهد افزایش اشتغال و توسعه استان باشیم .

در ابتدای این دیدار بیرانوند مدیر صندوق کارآفرین لرستان گفت: تمام تمرکز صندوق به صورت تخصصی بر تولید و ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستایی و عشایری و همه حوزه های اقتصادی می باشد .

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 909956 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟