آتش سوزی واحد تجاری در یزد/ تاکید رئیس سازمان آتش نشانی یزد به رعایت مسائل ایمنی

 سعید پاک سرشت در گفتگو با خبرنگار رکنا از یزد، با اشاره به عملیات صبح امروز برای امحای آتش سوزی در یکی از واحدهای تجاری شهر یزد مربوط به اجرای دکور مغازه، بر ضرورت اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز حوادث تاکید کرد.

وی با اشاره به وقوع این حادثه در شهرک دانشگاه امام شهر افزود: بلافاصله پس از اعلام حادثه، ستاد فرماندهی این سازمان نسبت به اعزام دو ناوگان عملیاتی از ایستگاه شماره 8 واقع در بلوار شیخ کلینی اقدام کرد. 

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد ادامه داد:  با رسیدن تیم های عملیاتی به محل حادثه، مشخص شد که حادثه، مربوط به بخشی از دکور مغازه بوده و این آتش سوزی منجر به دودزدگی کل ساختمان شده است. 

وی اضافه کرد: عوامل آتش نشانی پس از مهار و اطفاء کامل حریق، تخلیه دود و تامین امنیت کامل محل، ملک تجاری مذکور را تحویل مالک داده و به ایستگاه مراجعه کردند. 

پاک سرشت با تاکید بر اینکه شهروندان می‌توانند حوادثی که در سطح شهر رخ می‌دهد را به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از طریق سامانه 125 اعلام کنند گفت: یکی از نکات بسیار مهم که در ارتباط با حوادث باید به آن توجه شود، رعایت نکات ایمنی برای پیشگیری از بروز حوادثی همچون آتش سوزی است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد تصریح کرد: در صورتی که شهروندان اصول ایمنی را رعایت کنند، از وقوع حوادث بسیاری که منجر به خسارت‌ به اموال و جان آنها می‌شود جلوگیری خواهد شد. 

 

 

کدخبر: 909700 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟