اقدامات شهرداری محمدیه در حوزه های عمرانی و فرهنگی ستودنی است

به گزارش رکنا ازقزوین، ،احمدی در دیدار با شهردار،اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران اجرایی شهرداری افزود:مردم ولی نعمتان ما هستند و هر آنچه که در توان داریم باید برای رضایت آنها بکار گیریم؛ لذا آنچه که می بایست در راس امورات مدیران و پرسنل شهرداری قرار گیرد تکریم ارباب رجوع و خوش رویی باشد چرا که اصالت در خیر و صلاح خدمت به شهروندان خلاصه می شود و هرکس در این راستا تلاش نماید سعادت دنیا و آخرت نصیب وی گردد.

وی همچنین عنوان کرد:دستگاه قضایی از برنامه های عمرانی،خدماتی و فرهنگی به جهت رفاه و تکریم شهروندان حمایت خواهد کرد.

مقام ارشد قضایی شهرستان البرز تصریح کرد:اهتمامی که مدیران شهری محمدیه در عرصه های عمرانی،فرهنگی بالاخص توسعه شهری دارند، قابل تقدیر و ستودنی است و گام های بزرگی  در این مسیر برداشته شده است.

وی همچنین از برگزار کنندگان جشن بزرگ غدیر در محمدیه به جهت ایجاد شور و نشاط و بازسازی به جهت تداعی واقعه غدیر خم در راستای رسالت مذهبی و دینی تقدیر و تشکر نمود.

محمد پیری در این دیدار نیز ضمن تقدیر از دستگاه قضایی شهرستان در حمایت از برنامه ها و پروژه ها گفت:

 امیدواریم قطار پیشرفت پروژه های عمرانی و اجرای برنامه های فرهنگی که شروع به حرکت کرده بالندگی و شکوفایی بیشتری پیدا کند و شهروندان عزیز محمدیه و مهرگان به نحوی ملموس شاهد توسعه و عمران شهر و افزایش سرانه ها در همه زمینه ها باشند.

 شهردار محمدیه ادامه داد:همواره شاهد همکاری و همراهی مردم در توسعه و عمران شهری بوده ایم که نقش تاثیرگذار آن را به عینه می توان مشاهده کرد.

وی افزود:تعریف و اجرای پروژه ها در سطح شهر براساس نیازسنجی شهروندان در محلات و مناطق صورت گرفته و اجرای برنامه های فرهنگی ، محمدیه را به عنوان پایلوت فرهنگی استان تبدیل نموده است.

محمد روشن رییس شورای اسلامی شهر در این دیدار پیگیری مطالبات شهرداری را جزو وظایف ذاتی مدیریت شهری دانست و گفت:رشد و توسعه شهری و رفع محرومیت شهروندان از خدمات شهری سرلوحه کاری است که در تحقق آن تلاش خواهیم کرد.

وی تاکید کرد:حسب وظایفی که در ابعاد مختلف مدیریت شهری داریم سعی می کنیم چتر حمایتی خود را بر اجرای برنامه های عمرانی ،فرهنگی و خدماتی در سطح شهر محمدیه و مهرگان بگسترانیم.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر نیز ضمن تقدیر و تشکر از حمایت  رییس دادگستری از مجموعه مدیریت شهری ،خواستار حل مشکل ورودی منطقه ۴ و ۵ محمدیه از جاده قدیم با توجه به پیگیری های متعدد مدیریت شهری به جهت رفاه حال شهروندان و افزایش امنیت شد.

فرخ افزود: ارایه اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی و برگزاری جشن ها و مراسمات در مناسبت های مختلف و نیز همکاری و هماهنگی ادارات و ارگان ها جهت برگزاری مراسم باشکوه غدیر از موضوعاتی بود که مهندس مهدی روشن،عضو‌ شورا و دبیر ستاد غدیر به آن اشاره نمود.

بحث و بررسی در خصوص حجاب و عفاف ؛بیان مشکلات و معضلات مهرگان بالاخص عدم وجود زیرساخت ها و عدم وجود دستگاه های فرهنگی و خدمات رسان و کمبود تجاری؛ و نیز اقدامات شهرداری در حوزه های حمل و نقل بالاخص رایگان نمودن اتوبوس ها موضوعات مورد اشاره بخش پایانی این دیدار بود.

 

لیلا بیگدلی/قزوین

 

 

کدخبر: 908454 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟