ابتکار وزارت کشور در برگزاری جلسه با استانداران می‌تواند منشا اثرات مثبت برای استان‌ها باشد

به گزارش رکنا از لرستان، فرهاد زیویار نوزدهم تیرماه در جلسه با احمد وحیدی وزیر کشور که در وزارت کشور برگزار شد، درباره مسائل مختلف استان لرستان، اعتبارات، ظرفیت‌ها، انتظارات و مشکلات موجود بحث و تبادل نظر کردند. 

استاندار لرستان در حاشیه این دیدار با بیان اینکه ابتکار وزارت کشور در برگزاری جلسه ویژه استانداران و معاونین استاندار با وزیر کشور را مطلوب ارزیابی کرد و عنوان کرد: برگزاری این جلسه و حضور معاونان وزیر کشور و استاندار در این جلسه و بیان نقطه نظرات مختلف، ارائه راهکارها، مشاوره‌ها و ایده‌های مختلف و پیگیری‌هایی که لازم است صورت پذیرد می‌تواند در برطرف شدن مسائل و مشکلات استان‌ها راهگشا و منشا اثر باشد.  

وی با اشاره به اینکه استانداران جلسات متعددی با وزیر کشور در طی سال برگزار می‌کنند، افزود: این ابتکار که حضور تمام معاونان وزیر و معاونان استاندار برای احصا و پیگیری مسائل استان‌ صورت گرفت، ابتکار جدیدی بود.

استاندار لرستان در مورد مباحث مطرح شده در این نشست گفت: هر یک از معاونین در حوزه تخصصی خود کارنامه‌ای از عملکرد خود را ارائه کردند. 

زیویار گفت: در حوزه معاونت عمرانی اقدامات انجام شده در حوزه مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان، پروژه‌های راکد استانی و ملی، حجم سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در استان در حوزه معاونت اقتصادی و مباحثی همچون حاشیه‌نشینی، خودکشی، حجاب و عفاف، فرزندآوری، جوانی جمعیت در حوزه معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی  مربوط به استان در این جلسه عنوان شد. 

استاندار لرستان افزود: وزیر محترم کشور از مدیریت استان خواستند که برنامه‌ و گزارشی را آماده کنند براساس انتظارات دولت و استان، حمایت‌ها و اقدامات لازم برای رفع موارد مطرح شده در جلسه از سوی وزارت کشور صورت پذیرد. 

در این جلسه معاونان حوزه‌های مختلف وزیر کشور و معاونان سیاسی امنیتی، هماهنگی امور اقتصادی، عمرانی و توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان نیز حضور داشتند.

 

مهدی زکی پور / لرستان 

 

کدخبر: 908187 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟