پروژه پارکینگ آقاجانی بیگ باید هرچه سریعتر فعال شود

به گزارش رکنا از همدان، رییس و اعضای کمیسیون فنی عمرانی شورا به منظور بررسی وضعیت پروژه پارکینگ آقاجانی‌بیگ و بررسی روند کار بازدیدی از پروژه داشتند که رکود این پروژه مورد اعتراض اعضای شورا قرار گرفت.

مهدی حیدری در این بازدید با بیان اینکه پروژه پارکینگ آقاجانی‌بیگ از شورای دور چهارم آغاز شده است، اظهار کرد: طولانی شدن اجرای پروژه موجب ناامیدی و دلسردی شهروندان شده است.

وی با تأکید بر اینکه تعطیلی و رکود این پروژه قابل پذیرش اعضای کمیسیون و اعضای شورا نیست، گفت: شهرداری باید هر چه سریع‌تر به تعطیلی پروژه پارکینگ آقاجانی‌بیگ خاتمه دهد.

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان بیان کرد: باید هرچه سریع‌تر کارگاه پروژه فعال شده و طبق برنامه زمان‌بندی جدید به بهره‌برداری برسد.

حیدری با اشاره به وجود مشکل حقوقی در این پروژه، افزود: زمانی پروژه مشکل مالی داشت و متأسفانه اکنون مشکل حقوقی وجود دارد.

وی تصریح کرد: پیمانکاری که اوایل دوره ششم شورا تأکید بر خلعیت آن داشتیم و با اصرار آقایان باقی ماند، کار را به این مرحله رساند.

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان ادامه داد: دو سال از فرصت شورا و شهر هدر شد و اکنون به تازگی فرآیند خلع ید پیمانکار در حال طی شدن است.

حیدری با تأکید بر اینکه بر اساس اظهارات مذکور باید هر چه سریع‌تر پیمانکار جدید برای این پروژه انتخاب شود، خاطرنشان کرد: این فرصت، ضرب‌‌العجل جدی شورا است و اگر این امر محقق نشود شورا در پیگیری‌های بعدی از ابزارهای قانونی استفاده خواهد کرد.

 

کدخبر: 907400 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟