دستگیری 61 سارق و مالخر در طرح امنیت محله محور لرستان

به گزارش رکنا از لرستان؛ سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در سطح استان لرستان به منظور برخورد قاطع پلیس با سارقان و هنجارشکنان در نقاط آلوده و جرم بصورت منسجم طی 72 ساعت گذشته در سطح استان به مرحله اجرا درآمد.

وی اظهار داشت: در این طرح ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 61 سارق و مالخر شده که در مجموع 74 فقره سرقت کشف از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه در این طرح 33 قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر نیز شناسایی و دستگیر شده اند افزود: از این افراد مقدار 8 کیلو و 221 گرم انواع مواد مخدر کشف و همچنین تعداد 124 نفر معتاد متجاهر در سطح معابر جمع آوری شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: همچنین در این طرح تعداد2 نفر اراذل و اوباش دستگیر و در مجموع 49 قبضه سلاح غیر مجاز جمع آوری شد.

سردار الهی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی مردم با پلیس در اجرای برنامه ها و طرح ها خاطرنشان کرد: پلیس از مردم و برای مردم و به عنوان خادم مردم در راستای تامین نظم و امنیت و آسایش مردم از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نخواهد کرد.

وی در پایان گفت: طرح امنیت محله محور با همراهی و مشارکت مردم و همچنین حمایت و تعامل خوب دستگاه قضایی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

 

مهدی زکی پور/ لرستان

کدخبر: 906292 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟