ثبت‌نام بیش از  ۱۴ هزار دانش‌آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت  لرستان

به گزارش رکنا از لرستان؛ اصغر باقرزاده عصر نهم تیرماه در حاشیه مراسم افتتاح گزینش حفظ یک‌ساله کل قرآن کریم و دورهمی ۵۰ شبانه‌روزی بروجرد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال در کل کشور ۲۷ هزار و ۲۲۱ پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزی برپا شده است.

وی تصریح کرد: در کشور ۴۸۲ هزار و ۷۴۳ دانش‌آموز و در لرستان ۱۴ هزار و ۷۸۹ دانش‌آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت ثبت‌نام کرده‌اند.

معاون پرورشی وزیر آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: در کل کشور بالغ بر ۴۸۲ هزار و ۷۴۳ نفر برای حضور در این کلاس‌ها ثبت‌نام کردند که لرستان ۵۲۰ پایگاه ثبت شده که ۱۴ هزار و ۷۸۹ نفر متقاضی شرکت در این کلاس‌ها بودند.

باقرزاده اضافه کرد: در پایگاه‌های اوقات فراغت چندین رشته مهارتی و حرفه‌ای برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: بیشترین دانش آموزان در رشته قرآن ثبت‌نام کردند و بعد رشته‌های فرهنگی و هنری و ورزشی مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفته است.

معاون پرورشی وزیر آموزش‌وپرورش ادامه داد: پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت دانش‌آموزی در مدارس، پایگاه‌های فرهنگی هنری مساجد، اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان و کانون‌های پرورش فکری و پرورش تشکیل شده است.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 905097 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟