ساخت سوله ورزشی چند منظوره در ناصرآباد / ایستگاه آتش نشانی در بازار قزوین راه اندازی می شود

به گزارش رکنا ازقزوین،  قاسم اللهیاری با بیان این خبر اظهار کرد: احداث سوله ورزشی مطابق با نیازهای ناحیه ناصر آباد و با در نظر گرفتن زمین چند منظوره ورزشی و سایر فضاهای خدماتی جهت رفاه و بهبود اوقات فراغت ساکنان این منطقه در دستور کار قرار گرفته است .

photo_2023-06-24_03-13-18

  وی افزود: بهبود سرانه های ورزشی و فرهنگی در مناطق منفصل شهری و نقاط کم برخوردار یکی از اهداف مهم و مورد توجه در برنامه ریزی های اعضای شورای اسلامی شهر قزوین است.

 اللهیاری، همچنین در ادامه سخنانش از احداث ایستگاه آتش نشانی در محدوده بازار قزوین خبر داد وگفت : احداث ایستگاه های آتش‌نشانی برای تسریع در انجام به موقع عملیات امدادی در زمان بروز حوادث بسیار تاثیر گذار است و بر این اساس ایجاد ایستگاه آتش نشانی در محدوده بازار سنتی قزوین  به عنوان یک ضرورت و دغدغه برای اعضای شورا مطرح بود که خوشبختانه ردیف بودجه آن در اعتبارات امسال شهرداری قزوین اختصاص یافت.

 وی تصریح کرد: احداث و راه اندازی ایستگاه آتش نشانی در محدوده بازار قزوین در سال جاری در دستور کار قراردارد و اجرایی خواهد شد .

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی  شورای اسلامی شهر قزوین  همچنین از اقدامات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قزوین در گلکاری میادین شهری و بوستانها و رسیدگی به فضای سبز شهری قدردانی نمود.

 

لیلا بیگدلی/قزوین

 

کدخبر: 903221 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟