دستگیری سارق حرفه‌ای سیم کابل های برق و مخابراتی در مراغه

 

به گزارش رکنا از هشترود؛ سرهنگ "توحید فارسی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم کابل در سطح حوزه استحفاظی، ،موضوع با حساسیت ویژه و با هدف کشف این سرقت ها و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با گشت‌زنی های نامحسوس و محسوس و انجام یکسری اقدامات فنی، تخصصی با تلاش بی‌وقفه شبانه‌روزی، یک سارق حرفه‌ای سیم کابل ها را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه و با شگرد های خاص پلیسی وی را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اعترافات این سارق دستگیر شده، اظهار داشت: طی بازجویی های صورت گرفته، وی به ۶ فقره سرقت سیم کابل برق و مخابراتی از شهرستان مراغه و سایر شهرستان های استان و استان همجوار اعتراف کرد.

سرهنگ فارسی با اشاره به اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری مالخران ادامه دارد، افزود: خودرو متهم توقیف و متهم نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: مراقبت‌ های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کدخبر: 901786 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟