در سال گذشته بیش از 118 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان قروه اختصاص یافت

به گزارش رکنا از کردستان؛  ارسلان ازهاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از تخصیص بیش از 73 درصد از اعتبارات مصوب شده برای شهرستان قروه خبر داد و افزود : در سال گذشته اعتبارات شهرستان قروه در مجموع تملک استانی ، نفت و گاز ، توازن منطقه ای ، محرومیت زدایی و ردیف های متفرقه بالغ بر 161 میلیارد تومان بود که از مقدار 118 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان قروه تخصیص داده شد که این میزان نشان از تحقق 4/73 درصدی اعتبارات در این شهرستان است .

ازهاری بیان داشت : در سال گذشته برای نخستین بار تخصیص اعتبارات به تفکیک پروژه ها به فرمانداران شهرستان های سطح استان و نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی اعلام شد .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با تاکید بر لزوم هزینه کرد اعتبارات در پایان مهلت قانونی گفت : لازم است فرمانداران استان با پیگیری های ویژه و رصد های هفتگی نسبت به هزینه کرد اعتبارات تا پایان شهریور ماه سالجاری اقدام نموده تا از برگشت اعتبارات به هر دلیل جلوگیری شود . 

ازهاری با اشاره به اینکه اولویت دولت تکمیل پروژه های نیمه تمام است افزود : در شهرستان قروه 43 پروژه با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد و اعتباری بالغ بر 240 میلیارد تومان و همچنین 33 پروژه با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد و اعتباری بالغ بر 108 میلیارد تومان تعریف شده است که امیدواریم بتوانیم با نگاه ویژه دولت بخش عمده ای از این پروژه ها را در سالجاری افتتاح و مورد بهره برداری قرار دهیم .

در پایان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان ابراز امیدواری کرد تا با تعامل ، همکاری و تلاش شبانه روزی دستگاه های اجرایی سطح استان شاهد گامی مهم در جهت توسعه بیش از پیش استان کردستان باشیم .

کویستان عبدالحکیمی/کردستان

کدخبر: 901671 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟