رئیس کل دادگستری کردستان بصورت سرزده از کارخانه «اشکان سازه غرب» بازدید کرد

به گزارش رکنا از کردستان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینی در معیت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان و مدیر امور شعب بانک ملی استان و در راستای حمایت قضایی از تولید، بصورت سرزده از تمامی خطوط کارخانه «اشکان سازه غرب» واقع در شهرک صنعتی دهگلان بازدید کرد .

رئیس کل دادگستری استان کردستان از نزدیک و بصورت اختصاصی از قسمتهای مختلف این واحد تولیدی بازدید کرد و بیان کرد: کارخانه اشکان سازه غرب کردستان همانند سایر واحدهای تولیدی استان از حمایت‌های قضایی دادگستری استان برخوردار است .

وی افزود: در سال « مهار تورم و رشد تولید » ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان، با جدیت هرچه تمامتر پیگیر مشکلات تمامی کارخانجات و واحدهای تولیدی استان بوده و در کنار دستگاه‌های اجرایی استان به موضوع اشتغال توجه جدی دارد.

حجت الاسلام حسینی ضمن تاکید بر لزوم ورود جدی دستگاه‌های اجرایی و بانک مربوطه در استان و مرکز در جهت رفع بعضی از مشکلات موجود در این کارخانه، گفت: مقرر شد مشکلات این کارخانه ابتدا در کارگروه فنی و حقوقی ذیل ستاد اقتصاد مقاومتی بصورت کارشناسی بررسی شود و نتیجه ظرف حداکثر 10 روز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با حضور اعضای مربوطه بررسی و اتخاذ تصمیم نهایی شود.

وی افزود : مشکل این واحد تولیدی ، مشکلی است که در بسیاری از واحدهای تولیدی استان و کشور وجود داشته و نیاز به ورود ستاد مرکزی ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه و همراهی بانک مرکزی دارد .

در ابتدای این بازدید، نادر کریمی مدیرعامل این واحد تولیدی بیان کرد: تعداد اشتغال این کارخانه 25 نفر است و هم اکنون تولید متوسط این کارخانه در ماه بیش از 150 هزار تن لوله پلی اتیلن جهت مصارف کشاورزی ، صنعتی و آبرسانی تولید و روانه بازار مصرف می‌کند که در صورت پشتیبانی و حمایت دستگاه‌های مختلف اجرایی و اضافه شدن نیروهای جدیدالاستخدام، این میزان از 500 هزار تن در ماه عبور خواهد کرد.

وی موضوع تملک این واحد تولیدی را از عمده مشکلات این واحد تولیدی بر شمرد و ابراز امیدواری کرد با ورود دستگاه قضایی استان این مشکل برطرف شود .

کویستان عبدالحکیمی/کردستان

کدخبر: 900172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟