هدف پلیمر قهرمانی در لیگ برتر هندبال ایران است/ قطعی شدن ۲ بازیکن خارجی در ترکیب تیم هندبال پلیمر در فصل جاری

به گزارش رکنا از لرستان؛ حسین رحمتی مالک جوان و ورزشی باشگاه پلیمر خلیج فارس لرستان در جمع خبرنگاران به تشریح عملکرد این باشگاه در سال 1401و سیاست گذاری اهداف و برنامه های سال 1402پرداخت.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص برخی حواشی و مشکلات این روزهای باشگاه در رشته دومیدانی تصریح کرد: باشگاه پلیمر خلیج فارس با هدف اعتلای نام ورزش لرستان در باشگاه داری به معنای خاص در رشته دومیدانی فعالیت خود را شروع کرد و در این راه با جذب بازیکنان خارجی وملی پوش داخلی سه سال متوالی بعنوان قهرمان لیگ برتر شد ولی در سال جاری با توجه به برخی نامهربانی ها و حواشی مسئولان هیات دومیدانی تصمیم به انصراف از لیگ برتر در سال جاری کردیم.

مالک باشگاه پلیمر افزود: با قدر دانی از تلاش های سه ساله سیاوش سپهوند رئیس هیات دومیدانی و آرزوی موفقیت برای این هیات در ادامه راه جدایی باشگاه پلیمر از لیگ برتر دومیدانی را مقطعی و موقت عنوان کرد و با ابراز امیدواری به رفع مشکلات در سال 1403با قدرت بیشتر و یک تنفس یک ساله به این رقابت ها برمی گردیم.

وی افزود: در راستای واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی این باشگاه آمادگی کامل برای در اختیار گرفتن مجموعه ورزشی شهید سبزی پرور را برای اعتلای ورزش لرستان در رشته های مختلف و راه اندازی کمپ های رشته های مختلف با الزامات قانونی و حمایت استانداری و اداره کل ورزش و جوانان خواهیم داشت.

رحمتی افزود: مجموعه شهید سبزی پرور یکی از ظرفیت‌های مهم ورزشی شهر خرم‌آباد است که به دلیل دارا بودن موقعیت جغرافیایی در مرکز شهر و مساحت فراوان آن ، می‌تواند به یک مرکز مهم ورزشی کمک شایانی به توسعه ورزش استان کند.

مالک باشگاه پلیمر افزود: وجود باشگاه های خیبر و پلیمر و حضور در رشته های مختلف ورزشی را نقطه عطفی برای باشگاه داری و حمایت از ورزش قهرمانی در استان پر استعداد لرستان دانست وی حضور باشگاه پلیمر در رشته های بوکس و هندبال را در سال جاری از مهمترین برنامه های باشگاه دانست.

وی افزود: امسال هدف مهم ما حضور پر قدرت در هندبال است و در این راه امیدواریم استانداری لرستان و اداره ورزش با حمایت از این باشگاه ما را در هدف بزرگمان در لیگ برتر هندبال یاری دهند و در رشته بوکس هم علاوه بر مسئولیت اجتماعی و تجهیز هیات بوکس و باشگاه پلیمر و استعداد یابی این رشته جذاب و پر مخاطب را حمایت کنیم.

در رشته دومیدانی که رشته اصلی و هدف گذاری ما بود با حضور ایرج سپهوند مدیر عامل پر تجربه ،کاردان و قهرمان اسبق دومیدانی لرستان نام لرستان را با باشگاه پلیمر تاریخی کردیم .

رحمتی افزود:متاسفانه برخی رفتارهای مشمئز کننده و به دور از اخلاق توسط دوستان در دومیدانی و ورود به حریم شخصی و احوال شخصی بنده به هیچ وجه قابل گذشت نیست و دوستان را به خدا واگذار می کنم و امیدوارم روزی با رفع کج سلیقگی ها آرامش به دومیدانی برگردد.

وی افزود: تنها باشگاه لیگ برتر دومیدانی بودیم که در بانوان بازیکن شاخص خارجی جذب کردیم و تنها باشگاه لیگ برتر بودیم که با نماد کل و سنبل اصالت قوم لر بر روی البسه ورزشی باشگاه در حوزه فرهنگی و معرفی قوم بزرگ لر تلاش کردیم .

وی افزود:ما اهداف بزرگی در زمینه تیم داری در لیگ هندبال کشور داریم که شکر خدا در مرحله اول و صعود به لیگ برتر به هدف اولیه خود رسیدیم اما سیاست گزاری باشگاه به شکلی است که حضور در لیگ برتر فقط برای کسب یکی از عناوین اول و یا دوم و حضور درجام باشگاههای آسیا است و می خواهیم با کسب این عنوان اولین تیم تاریخ ورزش های توپی لرستان باشیم.

وی در ادامه افزود: هرچند این امر کاری بسیار سخت و دشوار می باشد اما ما با یقین و اعتماد به مربی با دانش خود عزت رزمگر و جذب بازیکنان مورد نظر بدون تردید به هدفی کمتر از آن راضی نیستیم.

وی اظهار داشت: تاکنون حضور دو بازیکن خارجی با نظر سرمربی تیم قطعی شده است که بقیه بازیکنان مورد نظر هم با نظر سرمربی تیم جذب خواهند شد تا این تیم هرچه سریع تر آماده مسابقات شود

رحمتی در پایان از مدیر کل ورزش لرستان تقاضا داشت هرچه سریع تر مشکل کفپوش و رختکن سالن شهید چاغروند را مرتفع سازد تا این نیم بدون دغدغه میزبان رقیبان خود در این سالن باشد و دیگر به مانند تیم خیبر به دلیل مشکلات زیر ساختی شاهد کوچ تیم دیگری از استان برای برگزاری بازی های خانگی نباشیم.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 900109 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟