کشاورزان؛ سرمایه‌های بی‌نظیر و بی‌ادعا‌ی الهی هستند

به گزارش رکنا از هشترود؛ اردشیر عسگری که به مناسبت فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی صحبت می کرد گفت :  ۲۱ خردادماه آغاز هفته جهادکشاورزی و ۲۷ خردادماه مصادف با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل جهادسازندگی، روز جهادکشاورزی است و بی‌شک کشاورزی یکی از عناصر مهم در پیدایش تمدن‌های بزرگ، به شمار می‌آید و ایران اسلامی نیز به عنوان کشوری صاحب تمدن کهن ، دارای پیشینه‌ای منحصر به فرد و آینده‌ای در خشان در زمینه کشاورزی است.

وی ادامه داد: کشاورزان؛ سرمایه‌های بی‌نظیر و بی‌ادعا‌ی الهی هستند که بشریت برای داشتن نعمت بزرگی و حیات؛ به وجود نازنینشان مدیون و محتاج است و با یقین می توان گفت یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور که بیشترین تاثیر را در روند بهبود زندگی مردم بر عهده دارد، بخش کشاورزی است.

مدیریت جهاد کشاورزی خاطر نشان کرد:هفته جهادکشاورزی را  به مجموعه کارکنان جهادکشاورزی و زیر مجموعه‌های آن و همچنین همه تلاشگران این عرصه تبریک عرض می‌نمایم.

وی متذکر شد: امید است با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و در راستای اهداف و سیاست‌های دولت در جهت خدمت‌رسانی به مردم بیش از پیش فعالیت داشته و هر روز شاهد دستاوردهایی بزرگ و در خور باشیم .

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

 

کدخبر: 900016 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟