استاندار  کردستان همیار محیط بان شد

به گزارش رکنا از کردستان؛استاندار کردستان در دیدار با مدیرکل و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کردستان ضمن تبریک هفته محیط زیست؛ بر ضرورت پشتیبانی جدی و همه جانبه از محیط زیست و توجه به صیانت از مناطق طبیعی و تحت مدیریت محیط زیست استان تاکید کرد.

دکتر زارعی کوشا همچنین موضوع محیط زیست را یکی از اولویت های اساسی کار و مورد تاکید خود در استان برشمرد.

وی تصریح کرد: محیط زیست امانتی است در دست ما که به آیندگان تحویل دهیم و این مسولیت سنگینی است که نباید با  تصمیمات نادرست موجبات خسران های جبران ناپذیر بر انفال الهی شویم.

وی با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست باید به یک گفتگو و مطالبه عمومی تبدیل شود؛ خاطرنشان کرد: حفاظت از محیط زیست باید در کنار توسعه باهم همگام شوند و به رشد و توسعه استان نیز بینجامد.

زارعی کوشا با تشکر از مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان در دیدگاه فرا بخشی و همسو با توسعه پایدار استان گفت: باید با یک نگاه علمی و همفکری مسولانه راهکارهای درستی در رابطه با رشد و پیشرفت در راستای توسعه پایدار در استان قدم برداریم.

وی در پایان از اقدامات جدی و پیگیرانه حفاظت محیط زیست کردستان در اجرای برنامه های مدیریت جامع تالاب زریبار اظهار داشت: یکی از این اقدامات مهم و امید بخش انتقال آب سد گاران به تالاب بود.

در ادامه این دیدار مدیر کل حفاظت محیط زیست کردستان از حمایت های استاندار در برگزاری کارگروه های استانی و شهرستانی تالاب تشکر کرد و گفت: این جدیدت منجر به تسریع در روند پروژه ها و طرح های مدیریت جامع تالاب شده است.

در پایان کارت همیار افتخاری محیط بان به استاندار کردستان اهدا شد.

 

کویستان عبدالحکیمی/کردستان

کدخبر: 898909 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟