محور بیله سوار-گرمی بازگشایی شد

به گزارش رکنا از اردبیل، هاشمی اظهار داشت، به دنبال بارش سنگین باران و وقوع سیل، سیلاب از روی پل‌های خروسلو، انجیرلو و جهانخانملو بیله‌سوار عبور کرد و پل جهانخانملو مسدود شد که با تلاش شبانه‌روزی راهداران این مسیر‌ها پاکسازی و بازگشایی شد.

وی افزود: از شب گذشته راهداران با استفاده از ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین در حال تلاش برای بازگشایی این مسیر بودند و بعد از ایمن‌سازی و پاکسازی مسیر به طور کامل بازگشایی شد. جاده ارتباطی گرمی - بیله‌سوار بازگشایی شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اظهارامیدواری کرد در حوزه مدیریت بحران استان اردبیل با استفاده از ظرفیت‌های استان منابع لازم تامین شود تا نسبت به ارتقای ایمنی پل‌های شهرستان اقدام شود.

روز گذشته سیل مهیب خسارت‌های گسترده‌ای به بخش کشاورزی، تاسیسات آبرسانی و راه‌های شهرستان گرمی وارد کرد. در جریان این سیل شبکه آبرسانی این شهرستان تخریب و جریان آب قطع شد، همچنین محور گرمی به سیل محور گرمی به بیله‌سوار در محدوده پل انجیرلو مسدود شد.

معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار و مدیرکل مدیریت بحران استانداری به همراه جمعی از مدیران کل استان‌ها در این شهرستان حضور یافتند تا از نزدیک فرایند خدمات رسانی به شهروندان سیل‌زده را مدیریت کنند.

 

کدخبر: 897192 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟