واگذاری 59 هکتار زمین صنعتی به سرمایه گذاران در  صنعتی قزوین

به گزارش رکنا از قزوین ،رضا صفاری با اعلام این خبر افزود: رشد سه برابری واگذاری زمین به متقاضیان ساخت واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در شهرک های صنعتی نسبت به مشابه سال گذشته در راستای حمایت ها و مشوقهای جدید گامی در جهت ایجاد رونق اقتصادی، اشتغال پایدار جوانان و حمایت از تولید بوده است.

وی میزان واگذاری اراضی شهرکها صنعتی در مدت مشابه سال گذشته 19 هکتار عنوان کرده و یادآور شد در دو ماه اول سالجاری این میزان به 59 هکتار رسیده است.

صفاری تصریح کرد: در سال " مهار تورم و رشد تولید"و در راستای جذب سرمایه گذار، ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار جوانان، شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین موفق به جذب 61 متقاضی سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان شده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 46 قرارداد بوده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان میزان سرمایه گذاری 57 قرارداد را بیست هزار میلیارد ریال عنوان کرده و افزود: با راه اندازی این طرحهای صنعتی زمینه اشتغال یکهزار و 600 نفر فراهم خواهد شد. 

رضا صفاری با اشاره به نوع فعالیت این واحدهای صنعتی تصریح کرد: بیشترین میزان فعالیت متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه غذایی، فلزی و شیمیایی بوده است.

این مسئول در خصوص بیشترین جذب سرمایه گذار و میزان زمین های واگذار شده گفت: شهرک های صنعتی حکیمیه، قزوین( کوهین) و خرمدشت به ترتیب بیشترین میزان استقبال را دارا بودند. 

وی درپایان با اشاره به اینکه در دو ماهه اول سال طبق برنامه عملیاتی در جذب سرمایه گذار بیش از نیمی از این شاخصها محقق شده که بیانگر استقبال خوب متقاضیان سرمایه گذاری در استان قزوین بوده است.

منبع: روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین

لیلا بیگدلی/ قزوین 

کدخبر: 897076 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟