تکمیل پست برق نیازمند یک هزار میلیارد ریال اعتبار

به گزارش رکنا از اردبیل، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در بازدید از شهرک صنعتی ۲ اردبیل گفت: پست برق ۶۳ کیلوولت این شهرک با مشارکت سه جانبه شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل و سازمان برنامه و بودجه کشور و شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان اجرا شده که بهره برداری به‌موقع از آن مستلزم تامین اعتبار لازم است.

هاشم علایی با اشاره به فعالیت کامل پست برق ۲۳۰ کیلوولت شهرک صنعتی ۲ اردبیل گفت: با توجه به توسعه شهرک صنعتی ۲ اردبیل و ورود سرمایه‌گذاران جدید به این شهرک صنعتی، پیش‌بینی شده که این پست جوابگوی تامین برق مورد نیاز سرمایه‌گذاران جدید نخواهد بود.

وی افزود: بر همین اساس اجرای پست دوم ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی۲ اردبیل با ظرفیت ۴۰ مگاوات در سفر ریاست جمهوری به استان تصویب و عملیات اجرایی آن از سال گذشته شروع شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: سهم شرکت شهرک‌های صنعتی برای اجرای این طرح اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری است که تامین و ابلاغ شده است.

علایی افزود: روند اجرای پست برق ۶۳ کیلو ولت در مراحل پایانی خود قرار دارد که با بهره‌برداری از آن، شاهد افزایش تولید و اشتغال و ورود سرمایه‌‎گذاری‌های جدید در شهرک صنعتی ۲ اردبیل خواهیم بود.

وی اظهار کرد: تامین زیرساخت‌ها و ایجاد بستر‌های لازم سرمایه‌گذاری، از ضروریات توسعه صنعتی استان است که در صورت عزم جدی مسئولان، مسیر پیشرفت و توسعه استان از رشد بسیار مناسبی برخوردار خواهد بود.

 

کدخبر: 896259 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟