در حق لرستان ظلم کرده‌ای و روزی باید پاسخگوی این رفتار خویش باشی

به گزارش رکنا از لرستان، فرید بهرامی رئیس هیات کشتی استان در پی حذف مرتضی دالوند کشتی‌گیر وزن ۹۲کیلوگرم فرنگی‌کار لرستانی تیم ملی نوجوانان در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: مرتضی دالوند در انتخابی‌های تیم ملی و مسابقات قهرمان کشوری اول شده است و این حق مرتضی است که دوبنده تیم ملی را بر تن کند ، اما در اقدامی عجیب و غیرقابل قبول در وزن ۹۲ کیلوگرم به جای مرتضی دالوند از فرد دیگری دعوت به عمل آمده است.

وی افزود: مساله سلیقه‌ی سرمربی نیست، موضوع ظلم به کشتی لرستان است و اگر قرار باشد تنها به حرمت مسائل درون خانوادگی کشتی در مقابل آقای محسن سوریان سکوت کنم ، به خانواده بزرگ خودم ، کشتی لرستان خیانت کرده‌ام.

رئیس هیات کشتی لرستان تصریح کرد:مگر چرخه انتخابی تیم‌های ملی در رده‌های پایه، مسابقات انتخابی تیم ملی در پایان سال ۱۴۰۱ نبوده است ، پس این رفتار چه معنایی دارد؟

وی یاداور شد: بنده رسما با فدراسیون کشتی نامه‌نگاری کرده‌ام که چرا اقای سوریان اعلام می‌کند به چرخه انتخابی اعتقادی ندارم، این کار استعدادسوزی است و ظلم به استان‌هایی است که به سختی فعال هستند، دالوند از سرمایه‌های کشتی لرستان و ایران است و حذف وی کار نادرستی است.

بهرامی بیان کرد: مسائل بسیاری در مورد روش انتخاب جانشین دالوند وجود دارد که فعلا از بیان آن معذورم اما امیدوارم این فرصت‌سوزی ها توسط آقای سوریان از یک جایی به بعد قطع شود و به چرخه‌های انتخابی تیم ملی احترام گذاشته شود و امیدوارم به امثال مرتضی دالوند با این مدل رفتارها کمتر ظلم گردد.

رئیس هیات کشتی لرستان افزود: می‌گویند تشخیص سرمربی است، بنده عرض می‌کنم تشخیص‌ شخصی اقای سوریان غلط است و به نظر من وی باید به تصمیمات و قوانینی که در مجمع کشتی به ریاست دکتر دبیر مصوب می‌گردد احترام گذاشته شود تا اینگونه شاهد ظلم به نوجوانان این ورزش نباشیم.

فرید بهرامی با تاکید بر اینکه سوریان یکی از استعدادهای کشتی فرنگی لرستان را به نام مرتضی دالوند که در رده فرنگی نوجوانان مدال طلا کسب نموده به سادگی حذف می‌کند و اینگونه زحمات مربیان لرستانی را بر باد می‌دهد یادآور شد: بازهم تاکید می کنم، شما به نسل نوجوان کشتی لرستان ظلم کردید، روزی همه‌ی ما باید پاسخگوی اعمال و تصمیماتمان باشیم و شما نیز از این قاعده مستثنی نیستید و باید در مقابل حقی که از فرزندلرستان ضایع شده است پاسخگو باشید، بنده همچنان پیگیر حق مرتضی دالوند خواهم بود و امیدوارم فدراسیون کشتی نیز در مقابل این مدل رفتارهای جنابعالی واکنشی مناسب انجام دهد.

لازم به ذکر است که سومین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان روزهای 7 لغایت 18 خردادماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار می‌شود که در اقدامی تعجب‌برانگیز کشتی‌گیر طلایی لرستان در مسابقات انتخابی تیم ملی در وزن ۹۲ کیلوگرم حذف و به جای وی کشتی‌گیری از پایتخت به این اردو دعوت شد.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 896131 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟