بحث جوانی جمعیت از مباحث مهم دولت و نظام است/ رشد، توسعه و بالندگی کشور مرهون تلاش جوانان است

‍  به گزارش رکنا از کردستان؛ فرزاد پیشکاری در این نشست که مدیر عامل شرکت شیر و لبنیات پاک آرا و مدیر امور اجتماعی و رئیس اداره امور اجتماعی اداره کل کار کردستان نیز حضور داشتند، با بیان اینکه رشد، توسعه و بالندگی کشور مرهون تلاش جوانان است، اظهار داشت: خوشبحتانه سالیان قبل که فرزند کمتر، زندگی بهتر را تبلیغ کرده اند، امروزه بادرایت مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) منسوخ شده و کشور نیاز به جمعیت جوان و پر انرژی دارد.

 پیشکاری با بیان اینکه الگو قرار دادن دنیای غرب در بین برخی از مرفهین جامعه مشکلات عدیده‌ای را برای جامعه فراهم کرده است، گفت: امروزه با استعانت از پروردگار و الگو قرار دادن سیره و روش نبوی فرزنداوری، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در بین مردم و مسئولین به یک دغدغه تبدیل شده و دولت و نظام اهتمام جدی در این مقوله داشته و همچنین تسهیلاتی نیز برای جوانانی که در زمینه جوانی جمعیت و فرزنداوری فعالیت میکنند در نظر گرفته است.

 مدیر کل کار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود شرکت شیر و لبنیات پاک آرا را از واحدهای نمونه استانی در بحث رعایت فصل هشتم قانون کار و حمایت از جوانی جمعیت و فرزنداوری خواند و با اهدای لوح سپاس، از مدیر عامل شرکت شیر و لبنیات پاک آرا قدردانی کرد.

 در این نشست از چهار کارگر این شرکت که به مقوله جوانی جمعیت و فرزنداوری توجه ویژه داشته اند، با اهدای لوح تقدیر، تجلیل بعمل آمد.

 گفتنی است شرکت شیر ولبنیات پاک ارا برای بارداری پرسنل خود و همسرانشان مبلغ ۳۰ میلیون تومان بلاعوض، برای فرزنداوری ۳۰ میلیون بلاعوض و تا پایان فارغ شدن هر سه ماه ۵ میلیون تومان به حساب کارگران مجموعه واریز خواهد کرد.

 

کویستان عبدالحکیمی/کردستان

 

کدخبر: 895060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟