برای احداث نیروگاه جدید ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی در لرستان آمادگی داریم

به گزارش رکنا از لرستان, پرویز فتاح در آیین افتتاح واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد افزود: احداث نیروگاه لرستان، یک کار فنی و تکنولوژی بسیار خوب و کاملا ایرانی است که نباید مردم را از آن محروم کنیم بنابراین باید اجازه داد اقشار مختلف از مجموعه دیدن کنند تا امید افزایش یابد و مردم از این سرمایه گذاری سنگین و خدمات نظام مطلع شوند.

وی تصریح کرد: شاید در مواردی که مردم نارضایتی دارند به دلیل این است که مسئولان به وعده های خود عمل نکرده اند در حالیکه مکتب ما مکتب عمل صالح، درست و به نفع مردم است.

وی با تاکید بر عدم بهره برداری طرح‌های «زودرس» اضافه کرد: نیروگاه خرم آباد دغدغه و اولویت بود که این سرمایه گذاری سنگین در وضعیت اقتصادی امروز برای مردم استان صورت گرفت.

فتاح در مورد اشتغال این نیروگاه گفت: استخدام نیروهای بومی متخصص تاکنون رعایت شده و می شود.

وی افزود: بنیاد مستضعفان برای سه فاز نیروگاه لرستان ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کرده و با ایجاد نیروگاه مشابه دیگری موافق است اما تکرار این بستر ، نمنوط به تایید آب منطقه ای داردکه به منابع آب زیرزمینی خسارت واردنشود.

فتاح گفت: در تحریم‌های شدید علیه کشور، کارستانی در حوزه طرح های نیروگاهی شده و امروز کار اقتصادی مبارزه و جنگ با آمریکا است و این چرخه سازندگی برای استقلال کشور ادامه دارد.

به گفته وی آمادگی ایجاد سه واحد بخار برای نیروگاه خرمشهر وجود دارد.

مهدی زکی‌پور/ لرستان

کدخبر: 894582 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟