دستگیری سارق با 35 فقره سرقت در"مرند"

به گزارش رکنا از هشترود؛ سردار " علی محمدی "در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهر مرند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، افزود : ماموران با تلاش بی وقفه سارق حرفه ای داخل خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد :متهم دستگیر شده که دارای سابقه متعدد سرقت و اعتیاد به مواد مخدر می باشد در تحقیقات پلیسی به 35 فقره سرقت محتویات داخل خودرو و قطعات خودرو اعتراف که در این راستا 3 نفر مالخر نیز دستگیر و از مخفیگاه آنها  تعدادی باطری خودرو، جعبه ابزار، ضبط صوت و آچار آلات کشف و به مالباختگان تحویل و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سردار "محمدی" در پایان با بیان اینکه مشارکت و همراهی مردم در امنیت و پیشگیری اجتماعی لازم ضروری است،گفت : شهروندان ضمن جدی گرفتن هشدار های پلیس در صورت مشاهده پرسه زنی افراد معلوم الحال اطراف خودروهای پارک شده،مراتب را در اسرع وقت به پلیس110 اطلاع دهند .

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

 

کدخبر: 894178 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟