دستگیری سارق و 3 مالخر  لوازم خودرو در کاشمر

فرمانده انتظامی کاشمر از دستگیری یک متهم به سرقت لوازم داخل خودرو در کاشمر خبر داد و گفت: متهم پس از انجام بازجویی علمی پلیس و مواجه با مستندات دیجیتالی موجود به 9 فقره سرقت قطعات و لوازم خودرو اعتراف کرد.

به گزارش رکنا، حسین احمدی اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان کاشمر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت کلانتری 11 بلوار جانبازان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کاشمر افزود: ماموران کلانتری 11 با انجام تحقیقات گسترده میدانی با کمک فیلم دوربین‌های مدار بسته همان حوالی یک متهم را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

دستگیری سارقان حرفه ای در عملیات پلیسی کاشمر

وی گفت: با وجود این که متهم دستگیر شده ابتدا منکر هرگونه جرمی بود پس از انجام بازجویی علمی پلیس و مواجه با مستندات دیجیتالی موجود به 9 فقره سرقت قطعات و لوازم خودرو از قبیل باطری، کامپیوتر و دیگر وسایل خودرو اعتراف کرد.

احمدی با اشاره به دستگیری سه مالخر در این زمینه گفت: نقاط کور برای پارک کردن خودرو مناسب نیست و شهروندان با بالا بردن ضریب ایمنی خودروها و یا نصب تجهیزات بازدارنده تا حد زیادی باعث می‌شود تا سارقان از سرقت چشم‌پوشی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 585287 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟