فوت 2 موتورسوار در یک روز

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ محمدرضا محمدی بیان داشت: ساعت 13 و 49 دقیقه روز گذشته کارشناسان پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان از وقوع یک حادثه رانندگی در چهارراه "عاشق اصفهانی " مطلع و برای بررسی موضوع بلافاصله در محل حضور یافتند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرده بود که راکب موتورسیکلت براثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرده و ترک نشین آن نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان علت این حادثه را برابر اعلام کارشناسان تصادفات این پلیس عدم توجه به جلو از جانب راننده خودروی سواری پراید عنوان کرد.

سرهنگ محمدی گفت: ساعت 17 و 11 دقیقه این روز کارشناسان پلیس راهور شهرستان گلپایگان از وقوع تصادفی بین یک دستگاه خودروی سواری پژو و یک دستگاه موتورسیکلت در بلوار محمودی این شهر مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی از جان باختن راکب 18 ساله موتورسیکلت در این حادثه خبر داد و گفت: در بررسی های دقیق صورت گرفته راننده خودروی سواری پژو به علت بی احتیاطی و تغییرمسیر ناگهانی و همچنین شهرداری گلپایگان به علت بی مبالاتی و عدم رعایت نظامات دولتی هر دو به میزان 50 درصد در این حادثه مقصر تشخیص داده شدند.

بهمن راعی اصفهان

کدخبر: 894161 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟