انجام ۴۸۰ کیلومتر شانه زنی در محور های مواصلاتی شهرستان سلسله

به گزارش رکنا از لرستان؛ مهندس مجید مالمیر رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سلسله به عملکرد ۱۴۰۱ اداره راهداری این شهرستان اشاره کرد و افزود: در این مدت با تلاش شبانه روزی همکاران و در هماهنگی با ادارات ستادی مربوطه، لکه گیری به میزان ۱۲ هزار مترمربع ، ایجاد هره خاکی در ۲۸۰ نقطه در طول ۵ کیلومتر ، نصب علائم ایمنی و هشداری به تعداد ۲ هزا ۵۴۷ عدد و ایمن سازی ۲۰ نقاط حادثه خیز صورت گرفته است.

وی ادامه داد: انجام ۴۸۰ کیلومتر شانه زنی راه های اصلی و فرعی ، ۶ کیلومتر تعمیر روشنایی و نصب ۸۰۰ چراغ روش۶نایب، ۸۰ کیلومتر خط کشی راههای اصلی و فرعی ،نصب ۴/۵ کیلومتر نیو جرسی،  آسفالت ۱۳ کیلومتر و تعمیرات گاردریل های تصادفی(۱۰۰ صفحه ، ۹۰ پایه)  را از دیگر خدمات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سلسله در سال ۱۴۰۱ عنوان کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سلسله به دیگر اقدامات انجام شده این شهرستان اشاره کرد و گفت: ۱۰ کلیومتر زیر سازی راه های روستایی،  ۱۲۰ کیلومتر پاکسازی سطح محورهای اصلی و فرعی، ۱۰۰ کیلومتر آزادسازی حریم راه ، هزار متر مربع ریزش برداری و ۱۷۰ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی و بهسازی مسیر انجام شد. 

 مهندس مالمیر تصریح کرد: در حوزه حمل و نقل، در تعامل با ادارات ستادی این حوزه و در راستای کنترل و جلوگیری از تخلفات و فرار بار و مسافر،  ۱۵۰ گشت های کنترل دروازه ای انجام شد.

وی بیان کرد: در زمستان سال ۱۴۰۱ با توجه به اینکه بارش های زیادی که در این شهرستان رخ داد با تلاش راهداران ۲ هزار کیلومتر عملیات برف روبی در محورهای مواصلاتی این شهرستان انجام شد. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سلسله در پایان عنوان کرد:  تمام عملیات های انجام شده در سال ۱۴۰۱ توسط پرسنل پر تلاش این شهرستان صورت گرفته و از واگذاری پروژه ها به پیمانکار و بخش خصوصی خودداری شده است. 

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 894002 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟