نشست تخصصی برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری امتحانات برای مدیران مدارس منطقه نظرکهریزی برگزار شد

 

به گزارش رکنا از هشترود ؛ زیداله رضایی رئیس دستگاه تعلیم و تربیت نظرکهریزی به اجرای دقیق شیوه نامه ها همراه با برقراری نظم و آرامش در برگزاری امتحانات تاکید کرد و گفت: امتحانات علاوه بر مشخص نمودن میزان رشد و پیشرفت تحصیلی در سرنوشت دانش آموزان نقش موثر دارد فلذا بایستی سه اصل اساسی از جمله اجرای دقیق شیوه نامه ها همراه با برقراری نظم و آرامش به دقت رعایت شود.

رضایی با تشکر از زحمات ۹ ماهه مدیران مدارس افزود: مدیران توجه و عنایت ویژه ای به مدارس داشته باشند که برنامه ریزی، نظم و انضباط در امور و رسیدن به هدف رسالت اصلی در تعلیم و تربیت می باشد.

رئیس آموزش و پرورش نظرکهریزی با بیان اینکه نتیجه کار شما در زمینه های مختلف در خرداد ماه به نتیجه می رسد، بیان نمود: مدیران در فصل امتحانات سعی کنند با نظم و انضباط و بدور از هرگونه اضطراب و ایجاد استرس بستر مناسب را برای اجرای هرچه بهتر امتحانات ایجاد نمایند.

وی در ادامه سخنانش ضمن بزرگداشت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر و سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره)، به فضاسازی مدارس و اجرای مراسمات خاص در این روز ها تاکید کرد.

رضایی به ثبت نام دانش آموزان بخصوص در پایه های ورودی تاکید کرد و افزود: برای مدارس بر اساس دستور العمل مربوطه و تاکید بر طرح تکریم و رضایت مندی در ثبت نام مدارس از اولویت کاری مدیران مدارس باشد.

رئیس آموزش و پرورش نظرکهریزی با توجه به فرارسیدن فصل تابستان به امنیت مدارس اشاره داشت و افزود: مدارس روستایی را طی صورتجلسه ای به دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستاها تحویل دهید تا از لحاظ امنیت مدارس، مشکلی پیش نیاید.

رضایی توجه جدی به هدایت تحصیلی و هدایت منطقی و درست براساس استعداد و علاقه به عنوان مولفه کیفیت بخشی نیز تاکید کرد.

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت نظرکهریزی بر ثبت عملکرد مدارس در سامانه های بازرسی و نظارت با توجه به برش منطقه و مدرسه ای اشاره داشت و افزود: در سامانه نظارت، بارگزاری مدارک و مستندات با نهایت دقت انجام شود.

وی در پایان در خصوص ثبت سفارش کتابهای درسی در موعد مقرر، احصاء دقیق پیش بینی آمار و سازماندهی همکاران طبق برنامه ریزی، انتخاب سرگروه های درسی طبق درخواست همکاران و نامه ارسالی به مدارس و تایید در کمیته و ساماندهی اموال و وسایل اسقاطی در مدارس تاکید کرد.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

 

 

 

 

کدخبر: 893891 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟