میدان اقتصادی را به ستون پنجم دشمن نسپاریم/ عده‌ای با اخلال در بازار مسکن به دنبال عدم پیشرفت کشور هستند

مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار مدافع حرم شهید حمید محمدرضایی شامگاه گذشته با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و مسئولان استانی در مسجد امام حسن عسگری(ع) قزوین برگزار شد.

سردار علی فدوی  در این مراسم بیان کرد: در عرصه جهان، دو حزب وجود دارد یکی حزب شیطان و دیگری حزب الله و خداوند وعده صادق پیروزی حزب الله را داده و تخلفی در این وعده وجود ندارد. اما این پیروزی شروطی دارد که باید به تکالیفی که برعهده سربازان خداست به خوبی عمل شود.

thm_4199478_569

وی تصریح کرد: در طول ۴۴ سال اخیر، انقلاب اسلامی، با تمام قدرت های شیطانی در حال نبرد بوده زیرا به وعده الهی ایمان دارد. در طول تاریخ در حکومت رسول الله و حکومت امیر مومنان(ع) که دشمنان اسلام و معاویه در برابر آنان قرار گرفتند، سابقه ندارد که در برابر کشوری این حجم از دشمنی وجود داشته باشد.

سردار فدوی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس ۷۸ کشور در برابر انقلاب در ائتلاف واحد، تصمیم به نابودی ایران اسلامی گرفتند که شوروی، آمریکا، اروپایی ها و بسیاری از کشورها در صف شیطان ایستاده بودند و تنها کشور سوریه در این ائتلاف نبود قرار نداشت که ۴۴ سال نتوانستند انقلاب را به زانو در بیاورند زیرا رهبری جامعه به دست ولی خداست و به وعده خداوند ایمان دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در این ۴۴ سال ما به تکلیف عمل کرده و طرفدار حزب خدا بودیم که وعده «حزب الله هم الغالبون» برای ما در همه زمینه ها مسجل است. دشمنان از نظر امکانات و تجهیزات بسیار از ما جلوتر هستند اما در این معادله نتیجه این نبرد را خدا مشخص می کند و چنانچه مسیر را برابر وعده الهی ادامه دهیم خدا نیز پیروزی را دریغ نخواهد کرد. همانطور که در این ۴۴ سال در میدان بودیم مثل همه کشور و مردم قزوین که شهدایی را تقدیم انقلاب و خدای متعال نمودیم و سند بارز آن ۳ هزار شهید آسمانی این دیار است.

 وی بیان کرد: سال گذشته بزرگترین تهاجم حزب شیطان علیه ما انجام شد. یک جنگ بزرگ که سالها برای طراحی آن نقشه های شومی کشیده بودند در برنامه بحران کرونا، دانشگاه و مدارس تعطیل شد تا چشم و ذهن فرزندان کشور معطوف به درس خواندن در فضای مجازی باشد، عده‌ای به دنبال پهنای باند بیشتر برای آموزش فرزندانمان بودند و در نهایت دانش آموزان و دانشجویان ۲ ساعت صرف درس خواندن در این فضا می کردند و بقیه اوقات در فضای مجازی رها شده و ذهن آنها در اختیار دشمن قرار گرفت. 

4199480_555

 فدوی افزود: وسوسه های شیطانی به آنها تزریق شد و دشمنان گمان کردند که می توانند کار را یکسره کنند و پای کار آمدند و می خواستند که بی نقص نقشه خود را عملیاتی کنند اما باز هم اشتباه محاسباتی انجام دادند. خدای متعال فرموده؛ دشمنان اسلام از احمق ها هستند. رئیس جمهور آمریکا که برای گفتن یک کلمه ساعت ها تمرین می کرد در مورد حوادث ایران بلافاصله موضع گیری و اظهار نظر صریح داشت و دشمنی خود را بی پرده بیان می کرد. آنها متوجه شدند که قدرت آنها با جمهوری اسلامی قابل مقایسه نیست و با تعداد اندکی از رزمندگان توانستیم نقشه شوم آنها را نقش برآب کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران یادآور شد: ذات دشمنان انقلاب بر خباثت و لجاجت است و در این مسیر ۴۴ سال با شکست مواجه شدند اما هرگز دست از دشمنی با ملت ایران نمی کشند. این به معنای نداشتن ضعف در عملکرد ما نیست. در برخی از حوزه‌ها به قله پیروزی رسیده ایم و در برخی از موارد دچار ضعف ها و مشکلاتی هستیم که دشمن آنها را دست مایه خویش قرار داده است.

این مقام ارشد نظامی در ادامه تاکید کرد: مشکلات معیشتی و اقتصادی در شأن ملت و انقلاب نیست و همه باید پای کار بیایند تا نگذاریم این اتفاقات مردم را دلسرد کند. اگر در زمینه اقتصادی و معیشتی پای کار بیاییم و به وعده الهی ایمان داشته باشیم قطعاً مشکلات حل خواهد شد.

سردار فدوی اظهار کرد: اصلی ترین بخش انقلاب اسلامی تربیت انسان های صالح است. این انسان در تراز انقلاب در بالاترین سطح بهره هوشی و کارآمدی قرار دارد و با کار جهادی و علمی نقاط ضعف را به تبدیل به نقطه قوت می کند. در همه جنگ ها ستون پنجم دشمن فعال است در بخش نظامی ستون پنجم دشمن احتمال اینکه خودش هم آسیب ببیند وجود دارد اما در بحث فرهنگی و اقتصادی ستون پنجم دشمن به شدت فعال است و با کارشکنی سعی در نارضایتی و شکاف بین مسئولین و مردم دارند. 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: ستون پنجم در حوزه اقتصاد به راحتی شناسایی نمی شود. به دلیل سوددهی بالا و نداشتن خطر برای آنها در جنگ اقتصادی و فرهنگی فعالیت سود محور دارد و پر قدرت کار می کند. وضعیت مسکن و اجاره بها طبیعی نیست و عده‌ای با اخلال در بازار سعی دارند جلوی پیشرفت کشور را بگیرند.

 سردار فدوی در پایان عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس خالصانه پای کار آمدیم و بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم کردیم و از جان گذشتیم تا توانستیم به وعده الهی که تخلفی در آن وجود ندارد برسیم. در حوزه اقتصاد اگر همانند دفاع مقدس شرایط را برای کار فراهم کنیم و میدان را به ستون پنجم آمریکا واگذار نکنیم بر مشکلات اقتصادی نیز پیروز خواهیم شد.

 

منبع:روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج)

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 893104 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟