توافق برای احداث انبار بزرگ امدادی، ویژه جمعیت هلال احمر شهرستان بهار

به گزارش رکنا از همدان، به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان بهار مراسم تجلیل از نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر با حضور فرماندار شهرستان بهار مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان، بخشدار بخش مرکزی، بخشدار رئیس شورای شهر و شهردار صالح‌آباد و جمعی از کارکنان، امدادگران و نجات‌گران در پایگاه امداد جاده‌ای صالح‌آباد برگزار شد.

 فرماندار شهرستان بهار در این مراسم با تقدیر از اقدامات مخلصانه جمعیت هلال‌احمر گفت:حضور فعال این عزیزان در حوادث و بلایا و کمک به آسیب‌دیدگان و در راه ماندگان قابل ستایش است و همه مردم قدردان نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر هستند.

مجتبی فیض‌الهی به اصول هفت‌گانه هلال‌احمر اشاره کرد و افزود: امور بشردوستانه و جهان‌شمول این جمعیت در کنار بی‌طرفی و بی‌غرضی، مستقل بودن و داوطلبانه بودن آن نشان‌دهنده این است که اعضای هلال‌احمر درعین یگانگی، خالصانه و عاشقانه در کنار مردم هستند.

فرماندار شهرستان بهار ادامه داد احداث انبار امدادی از خواسته‌های چندین ساله این منطقه است و شهرستان بهار باید دارای انبار امدادی مستقل باشد در همین راستا با توافقی که صورت گرفت  مقرر شد شهرداری صالح‌آباد قطعه زمینی بالغ بر دوهزار متر اهدا کند و جمعیت هلال‌احمر استان همدان نیز هزینه‌های ساخت آن را متقبل شود. علی سنجر بگی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان نیز ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته هلال احمر ، به بهانه این هفته از نجاتگران و امدادگران برای فعالیت ها و خدماتی که در حوادث و سوانح مختلف انجام می دهند تقدیر و تشکر نمود و از موضوع احداث انبار و مدرسه امدادی استقبال کرد و گفت: با تملک زمین اهدایی سریعاً مراحل ساخت انبار امدادی در صالح‌آباد انجام خواهد شد.

سنجربگی همچنین از تجهیز پایگاه‌های امدادی استان، آمبولانس‌ها و خودروهای نجات خبر داد و خاطرنشان کرد شهرستان بهار و سایر شهرستان‌ها به این خودروها مجهز خواهند شد و مراحل خریداری دستگاه‌ها در سطح کشور در حال انجام است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد : با توجه به در پیش رو بودن مراسم سالروز سوم خرداد و همچنین پیاده روی اربعین و همچنین با اشاره به شرایط ویژه پایگاه امداد و نجات بین شهری صالح آباد از لحاظ موقعیت مکانی که در مسیر زوار سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام واقع شده، گفت همچون سالهای گذشته از نجاتگران این پایگاه انتظار میرود تا با آمادگی کامل به زائرین اباعبدالله ارائه خدمت کنند.

گفتنی است در پایان به مناسبت هفته هلال احمر از زحمات کارکنان و نجاتگران پایگاه صالح آباد تجلیل شد.

 

کدخبر: 892938 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟