بزرگترین و مجهزترین خانه کشتی استان اصفهان در نجف آباد افتتاح شد

به گزارش رکنا از اصفهان؛ در این آیین موسی مباشری، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد ضمن تقدیر از همت مدیریت شهری  در انجام پروژه مشارکتی خانه کشتی، توزیع عادلانه امکانات در تمامی مناطق شهری را نماد خدمت جهادی دانست.

نجف آباد به عنوان طلایه دار ورزش باید بیشتر به زیرساخت های ورزشی استاندارد تجهیز شود

جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز با تبریک 17 شوال سالروز نبرد دلیرانه مولی الموحدین(ع) و بزرگداشت روز فرهنگ پهلوانی، روحیه والای آن حضرت را الگویی شایسته در جوانمردی و اخلاق پسنیده  برای جوانان یاد کرد و ضمن قدردانی از فعالیت مدیریت شهری نجف آباد گفت: شهرستان نجف آباد به عنوان طلایه‌دار ورزش باید بیش از پیش به زیرساخت های ورزشی استاندارد تجهیز شود که افتتاح این خانه کشتی نویدی امیدبخش برای ورزشکاران این منطقه است.

احداث خانه کشتی ایثار نمونه ای مثال زدنی از مشارکت مسئولان با مردم و بخش خصوصی است

آخوندی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف آباد در سخنانی ضمن خداقوت به تلاشگران مدیریت شهری این شهر، افتتاح خانه کشتی ایثار را نمونه ای مثال زدنی از تعامل و مشارکت مسئولان با مردم و بخش خصوصی و دیگر نهادهای فعال در شهر دانست.

شهرداری نجف‌آباد برای اجرای پروژه‌های مشارکتی آمادگی دارد

عبدالرسول امامی، شهردار نجف آباد نیز در این آیین  ضمن تشریح روند اجرای پروژه خانه کشتی از  روند شروع تعامل و اجرای مشارکت در تجهیز تا افتتاح آن، از آمادگی کامل مجموعه شهرداری نجف آباد در انجام پروژه های مشابه در سطح مناطق مختلف شهری خبر داد.

تشریح فعالیت های تخصصی و زیرساختی خانه کشتی ، توضیح حمایت های اداره ورزش و جوانان و  تلاش اعضای هیأت کشتی نجف آباد در برپایی خانه کشتی ایثار شهرداری نجف آباد توسط علی محمدی رئیس هیأت کشتی نجف آباد، اجرای گروه مسجد مهدیه با محوریت تبیین مفهوم انتظار و تقویت فرهنگ این فریضه الهی در جامعه امروز، بخش ویژه و نمادین برنامه کشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه ای و  اجرای حرکات ورزش های رزمی و پخش کلیپ های مرور تصویری بر مهمترین افتتاحیه های صورت گرفته و روند تجهیز خانه کشتی از دیگر بخش های این مراسم بود.

در بخش دیگری از این مراسم با حضور خانواده های معظم شهداء جنگ تحمیلی و مدافعان حرم زینب(س)، با اهداء تاج گل و لوح یادبود به مسئولین نهادهای مشارکت کننده در این پروژه، پیشکسوتان و قهرمانان ورزش کشتی و فعالان حوزه ورزش تقدیر و سپاس به عمل آمد.

در پایان این مراسم با بزرگداشت یاد و خاطره «شهید موسی جمشیدیان» از شهدای مدافع حرم لشکر زرهی هشت نجف اشرف و به دست فرزند ایشان خانه کشتی ایثار شهرداری نجف آباد بزرگترین و مجهزترین خانه کشتی استان اصفهان و یکی از 10 خانه کشتی برتر کشور افتتاح شد و با پرده‌برداری از لوح یادبود آن توسط مسئولین ارشد شهرستان  به طور رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 892115 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟