ادارات متولی ، جهت کاهش آسیب های اجتماعی آموزش و مشاوره را در اولویت قرار دهند

به گزارش رکنا از هشترود؛ علی رضا توری در این جلسه به نقش ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود:  ورزش  به عنوان یک پدیده مهم اجتماعی و فرهنگی نقش اساسی و بنیادی در تأمین سلامت و پویایی جامعه دارد .

وی ادامه داد:ورزش در جلوگیری از آسیب ها، چالش ها و ناهنجاری های جامعه نقش بسزایی ایفا می کند.

توری تصریح کرد : ورزش می تواند زمینه رشد، نشاط و پویایی جامعه را به همراه داشته باشد اگر بخواهیم مسیر جوانان را در راستای ارزش های دینی و اخلاقی سوق دهیم باید به زمینه گسترش حوزه ورزش بیشتر توجه کنیم.

وی بیان کرد: با ازدواج یک جوان آسیب‌های اجتماعی نیز کاسته می‌شود همین‌که در کانون گرم خانواده خود قرار بگیرد مجبور هست که دنبال اشتغال و درآمدزایی هم برود.

علی رضا توری در ادامه  با اشاره به پایان سال تحصیلی و فرا رسیدن تعطیلات تابستان از ادارات متولی خواست از هم اکنون به فکر برنامه  های  خوب و مفید برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان باشند تا بعد از اتمام امتحانات جوانان و نوجوانان با شرکت در کلاس های آموزشی در زمینه های مختلف بتوانند  از تعطیلات تابستان به نحو احسن استفاده کرده و از برنامه های خوب  برخوردار گردند.

توری خاطر نشان کرد: باید این برنامه ها، جاذبه  های خاص خودش را داشته باشد که جوان و نو جوان را جذب نماید که آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر ادارات متولی ،  باید در ایجاد برنامه های شاد و جذاب   و جوان پسند زمینه های لازم و بسترهای مناسب را فراهم کنند.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

کدخبر: 891666 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟