بیمارستان‌های اکباتان، ملایر و رزن افتتاح می‌شوند

به گزارش رکنا از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در همایش اختتامیه هفته سلامت و در جمع فعالان حوزه درمان و سلامت استان همدان اظهار کرد: از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف جهانی، آموزش و معرفی پزشکان مطرح و سرآمد به دنیاست که موجب افتخار کشور هستند.

وی افزود: سلامت روان باید در کنار سلامت جسمانی مورد توجه باشد، چراکه اگر فردی در حالت استیصال روانی قرار گیرد، این حالت باعث آسیب به جسم او نیز می‌شود.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: در سال‌های فراگیری پاندمی کرونا پرستاران، پزشکان و دیگر کادر درمان با ایثار و فداکاری از زندگی و سلامت مردم حفاظت کردند که قدردان زحمات کادر درمان، پزشکان، پرستاران و دیگر متخصصان این حوزه که برای نجات جان مردم با رشادت ایستادگی می‌کنند، هستیم.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه پیشرفت علمی کشور و کسب رتبه‌های برتر در سطح جهان، نتیجه تربیت نیروی انسانی متخصص در عرصه‌های مختلف از جمله در حوزه سلامت و درمان است، ادامه داد: خوداتکایی و خودباوری در زمینه بهداشت، درمان و سلامت و سطح خدمات عمومی حوزه سلامت در جامعه امروز قابل قیاس با دوران نظام طاغوت نیست.

وی گفت: بیمارستان‌های اکباتان، ملایر و رزن و مرکز جامع سرطان در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم افتتاح می‌شوند و این نشان از توجه ویژه دولت به حوزه سلامت دارد.

استاندار همدان با بیان اینکه بیمه سلامت عمومی برای دهک‌های درآمدی یک تا چهار جامعه رایگان است و تمرکز دولت مردمی سیزدهم بر بیمه سلامت همگانی مردم است، تصریح کرد: در جهاد تبیین، باید اقدامات مثبت و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای همه بیان شود.

 

کدخبر: 891032 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟