اجرای ویژه برنامه های تماشاخانه سیار در ایلام

به گزارش رکنا از ایلام : فاطمه رستگار مدیر کل کانون پرورشی فکری کودکان و‌نوجوانان استان ایلام صبح امروز و در حاشیه ویژه برنامه های تماشاخانه سیار کودکان گفت:تماشا خانه سیار به مدت ۴روز در شهرستانهای ایلام ، بدره، مهران ،منطقه چنگوله ،چوار، ایوان و مناطق عشایری پاکل ، با همکاری مجموعه دستگاه های اداری استان برای کودکان و‌نوجوانان به اجرای تئاتر زنده همراه با ویژه برنامه های کودک و نوجوان  خواهند پرداخت.

وی افزود : در راستای افزایش  نشاط اجتماعی و  توجه به مناطق محروم و کمتر برخوردار در سطح استان ایلام و همچنین  مناطق عشایری این استان  تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به اجرای برنامه های شاد و با نشاط خواهد پرداخت .

رستگار در ادامه بیان داشت : یکی از مهمترین  اهداف حضور  این تماشاخانه سیار ایجاد شور و نشاط در بین  کودکان و نوجوانان در مناطق محروم و کم برخوردار  استان است.

رستگار در پایان با عنوان اینکه رعایت عدالت فرهنگی و هنری در سطح مناطق مختلف و انتقال شعف و شادمانی در میان کودکان و نوجوانان از اهداف دیگر حضور تماشاخانه ی سیار کانون در استان ایلام است ،گفت:اجرای فعالیت های هنری مخصوصا نمایش عروسکی تاثیرات عمیقی بر مخاطبان می گذارد و قدرت تعقل و تفکر و تخیل را کودک را فعال می‌کند.

کوثر موسوی/ایلام 

کدخبر: 890525 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟