لزوم تقویت دستگاه انتظامی شهرستان دلفان

به گزارش رکنا از لرستان؛ اصغر قهرمانی در جلسه شورای اداری دلفان که با حضور مسئولان استانی و مدیران شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک هفته شوراها و معلم، اظهار کرد: این شهرستان از لحاظ جغرافیایی بسیار موقعیت حساسی دارد.

وی ادامه داد: دلفان دروازه ورودی شرق لرستان به غرب کشور است، اهمیت این موضوع می‌طلبد دستگاه انتظامی در این شهرستان ارتقا پیدا کند.

قهرمانی تصریح کرد: با توجه به وسعت شهرستان و حدود ۵۰۰ روستای دارای سکنه و ثابت، می‌طلبد دستگاه انتظامی در این شهرستان تقویت یابد، نباید قصور و کم کاری از جانب ما باعث بروز حوادث جبران ناپذیر در شهرستان شود.

فرماندار دلفان بیان کرد: ایجاد پاسگاه حفاظتی منابع طبیعی که از سوی شهرستان تأمین اعتبار شده بود، متاسفانه هنوز از جانب مدیریت منابع طبیعی استان تاکنون اقدامی در جهت ساخت این پاسگاه حفاظتی انجام نشده و به تعهدات خود در این خصوص عمل نکرده است، هرچند ساخت این پاسگاه حفاظتی می‌تواند کمک شایانی در جهت حفاظت از منابع طبیعی در شهرستان دلفان داشته باشد.

وی اضافه کرد: پروژه سد تاج امیر تاکنون پیشرفت قابل قبولی داشته و روند ساخت آن رضایت‌ بخش است به زودی شاهد آبگیری این سد مهم خواهیم بود، بهره برداری از این سد می‌تواند هم در بحث آب شرب و هم در تأمین آب کشاورزی در برخی از روستاهای ما بسیار مؤثر باشد، ضمن اینکه ایستگاه پمپاژ اسماعیل‌آباد نیز از دیگر مطالبات مردم این شهرستان است.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 890425 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟