پرداخت وام به اعضای صندوق قرض الحسنه خانگی

به گزارش رکنا ازقزوین، ابراهیم صحرایی بیان کرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با هدف ترویج فرهنگ قرض الحسنه فعالیت می کند تا در سایه این نعمت الهی بتوانیم مشکلات مردم را رفع کنیم.

وی ادامه داد: در این صندوق حسابی تحت عنوان پرداخت سود و تسهیلاتی با مبنای دریافت سود وجود ندارد بلکه سپرده گذاری و پرداخت تهسهیلات در این صندوق به صورت قرض الحسنه است.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان قزوین اضافه کرد: عموم مردم می توانند در این صندوق سپرده گذاری کنند تا از محل سپرده های آنها به نیازمندانی که خودشان معرفی می کنند، تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شود.

وی افزود: صندوق های قرض الحسنه خانگی در صورت افتتاح حساب در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، می توانند به اعضای خود از طریق این صندوق وام پرداخت کنند.

صحرایی عنوان کرد: صندو قرض الحسنه امداد ولایت برای تشویق و ترویج فرهنگ قرض الحسنه مبلغی را با تناسب شرایط و میزان سپرده گذاری، هم افزایی می کند در نتیجه سپرده گذاران به میزانی بیش از مبلغ سپرده گذاری شده، تسهیلات پرداخت خواهند کرد.

وی اعلام کرد: در این روش دیگر افراد یا صندوق های قرض الحسنه تنها به سپرده گذاری اقدام کرده و وام گیرندگان باید با رعایت ضوابط اداری تسهیلات خود را از این صندوق دریافت کنند که تسهیلات تا رقم ۱۰ میلیون تومان بدون هیچگونه سود و یا کارمزدی است.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان قزوین یادآورشد: در ارقام بالاتر از ۱۰ میلیون تومان نیز حداکثر چهار درصد کارمزد دریافت می شود.

منبع: روابط عمومی کمیته امداد

لیلا بیگدلی/قزوین

 

 

کدخبر: 889515 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟