حفظ منابع آبی و مصلحت مردم کوهدشت اولویت تصمیم‌گیری در این شهرستان است

به گزارش رکنا از لرستان؛ محمد مرادی‌کفراج روز جمعه با اشاره به کلیپ منتشر شده درباره کشت محصولات آبدوست در شهرستان کوهدشت بیان کرد: شهرستان کوهدشت در منطقه گرمسیری و کم آب قرار دارد.

وی اظهار کرد: در سال گذشته استاندار لرستان و شورای حفاظت از منابع آب استان مصوب کردند که به منظور حفظ منابع آب زیر زمینی کشت هرگونه محصولات آبدوست ممنوع است.

وی ادامه داد: در این راستا پیرو مصوبه شورای حفاظت از منابع آب این مصوبه اجرایی شده است و بیشتر کشاورزان شهرستان نیز به این مصوبه تمکین نموده‌اند.

مرادی کفراج عنوان کرد: پیرو کلیپی که در فضای مجازی منتشر شده که در آن کلیپ نماینده یکی از استان‌های همجوار «به دلیل مراجعات کشاورزان غیر بومی استان که کشت محصولات آبدوست داشته و از استاندار لرستان درخواست  رسیدگی  داشته‌اند.

وی ادامه داد: استاندار لرستان نیز با ارجاع موضوع به اینجانب، قاطعانه تاکید کردند برابر با قانون و مصوبات اقدام شود و مصالح عمومی و اجتماع شهرستان کوهدشت در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: به همین منظور براساس مصوبات و دستور استاندار در حفظ منابع آب زیر زمینی کوهدشت به نفع مردم اقدامات لازم انجام خواهد شد.

 

مهدی زکی پور / لرستان

 

کدخبر: 888367 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟