افتتاح و بهره برداری از چند پروژه عمرانی در مناطق کم برخوردار شهر قزوین

به گزارش رکنا ازقزوین، فرج اله فصیحی رامندی درآستانه سالروز تاسیس نهاد شوراها ضمن تبریک این روز اظهار کرد: توجه به نقاط محروم و کم برخوردار شهر قزوین و مناطق منفصل شهری از اولویت های مهم و سیاست های جدی شورای ششم است.

وی همچنین افزود: در این راستا شورای اسلامی شهر قزوین پروژه های مختلفی را دربخشهای گوناگون در مناطق مذکور در دستور کار قرار داد و تاکنون نیز چند پروژه از قبیل فرهنگسرای هادی آباد، فرهنگسرای خیابان شهید منتظری، و تعریض پل ناصرآباد به افتتاح رسیده و مورد بهره برداری شهروندان قرارگرفته است.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین  بر لزوم توجه به رعایت عدالت و توازن در بودجه مناطق محروم و کم برخوردار هر  قزوین تاکید نمود و گفت: مدیریت شهری قزوین در جهت محرومیت زدایی و توسعه شهری و رعایت عادلانه امکانات پروژه خانه فرهنگ ناصرآباد  را احداث نموده که در هفته ملی شوراها افتتاح می شود و در نقاط مختلف شهر نیز پروژه های دیگری از جمله فرهنگسرای چوبیندر، مجموعه ورزشی و فرهنگی مشعلدار و بوستان بانوان را در دستور کار دارد که انشاالله در سال جاری مورد  بهره برداری قرار خواهد گرفت.

فصیحی رامندی در پایان اظهار داشت: بنده به سهم خود از پیگیری جدی شهردار برای تکمیل پروژه ها و بازدید مستمر وی از روند جاری و سرعت بخشی به تکمیل آنها تشکر و قدردانی می کنم.

 

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 888147 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟