واژگونی خودرو سواری کوئیک در قزوین بایک فوتی ویک مصدوم

آتش  پاد قدیر موسی خانی افزود: در پی مشاهده این حادثه در ساعت ۱۳ و ۵۹ دقیقه در مسیر چهارراه نسیم شمال به سمت اقبالیه ، بلافاصله با هماهنگی مرکز فرماندهی این سازمان اکیپ مخصوص امداد و نجات واطفایی ایستگاه شماره ۳مولوی و۸چوبیندردر محل حادثه واژگونی کوئیک حاضر شد.

موسی خانی  افزود: در جریان این حادثه خودروی مذکور به دلایل نامشخصی کنترل خود را از دست داده، واژگون شده ودرحاشیه جاده متوقف می‌ شود.

قدیر موسی خانی درادامه گفت متاسفانه  راننده  این خودرو فوت کرده بودند وسرنشین خودرو این سانحه رانندگی قبل از رسیدن آتش نشانان از خودرو خارج و تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل حادثه شد و نیروهای اعزامی بلافاصله پس از رسیدن در محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و جلوگیری از نشت سوخت و قطع جریان برق خودرو از وقوع آتش سوزی و بروز حوادث دیگر جلوگیری کرده و امکانات و تجهیزات اطفایی خود را برای مقابله با هرگونه حریق و حوادث احتمالی آماده به کار بردند.

وی بیان کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن سازی کامل محل و انتقال خودرو سانحه دیده توسط جرثقیل، محل حادثه را تحویل عوامل انتظامی و پلیس راهور داده و به مأموریت خود پایان دادند.

 رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین  در پایان خاطر نشان کرد: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

 

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 888141 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟