توزیع بیش از 1000 بسته معیشتی بین نیازمندان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ شهریار انصاری با اشاره به اینکه در طرح هلال رحمت به تأسی از مولای متقیان(ع) و با کمک خیرین ، داوطلبان هلال‌احمر، بسته‌های معیشتی و غذایی را میان نیازمندان توزیع می کنند، اظهار کرد: این طرح با هدف ترویج ارزش‌های بشردوستانه ،گسترش فرهنگ انفاق و سنت‌های حسنه اسلامی، و ترویج روحیه تعاون و مشارکت‌های مردمی‌با حفظ کرامت انسانی نیازمندان اجرا شد.

وی با اشاره به شعار جمعیت هلال‌احمر با عنوان «داوطلبان جمعیت هلال‌احمر، حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان»، افزود: جمعیت هلال‌احمر به‌عنوان واسطه عمل می‌کند تا کمک‌های معیشتی و بهداشتی به دست نیازمندان برسد.

انصاری میانگین ارزش ریالی هر بسته معیشتی را حدود 5 میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: بسته‌های معیشتی شامل اقلام اساسی مثل برنج، روغن، ماکارونی، رب، سویا، حبوبات و ... است.

وی با بیان اینکه طرح هلال رحمت از آستانه سال نو شروع شد و تا عید فطر ادامه داشت، گفت: با اجرای این طرح طی دو مرحله در خانه های هلال این جمعیت ، یکهزار و 28 بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر فلاورجان خاطرنشان کرد: افطاری و توزیع نزدیک به 2 هزار پرس غذای گرم به همت خیرین و داوطلبان هلال احمر در قالب سفره‌ های مهربانی در مناطق محروم و کم برخوردار این شهرستان نیز انجام شد.

بهمن راعی/ اصفهان

 

کدخبر: 887918 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟