انهدام باند سارقان هوایی با 50 فقره سرقت

به گزارش رکنا از هشترود؛ سردار " حسین عبدی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وصول پرونده های سرقت سیم در خطوط انتقال برق تبریز با توجه به حساسیت، موضوع رسیدگی و کشف پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود:ماموران با بررسی صحنه های جرم و انجام اقدامات فنی و رصد اطلاعاتی اعضای باند سارقان را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت شدند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این رابطه 5 سارق و یک نفر مالخر شناسایی و دستگیر که در تحقیقات انجام شده، متهمان به 50  فقره سرقت سیم برق از تیرهای خطوط انتقال برق اعتراف کردند.

سردار "عبدی" با بیان اینکه ارزش ریالی اموال مسروقه 47 میلیارد برآورد شده است،افزود: با تکمیل پرونده هر 6 نفر متهم جهت رسیدگی قضائی به دادسرای تبریز معرفی و با صدور قرار تامین قانونی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه پیشگیری وضعی و رعایت نکات امنیتی دو مولفه مهم برای کاهش جرایم و امنیت پایدار است، از دستگاه های دولتی و شرکت های خصوصی درخواست کرد: با تجهیز اماکن و تاسیسات شرکتی به تجهیزات ایمنی فرصت اقدام مجرمانه را از مجرمان سلب نمایند.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

کدخبر: 887849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟