غافلگیری سارق به عنف با اقدام سریع پلیس در میامی

به گزارش رکنا؛ سرهنگ سید علی میر احمدی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان بیان کرد: در پی تماس تلفنی تعدادی از اتباع خارجه با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت به عنف در اطراف شهرستان میامی تیمی از مأموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی صحنه جرم و اظهارات شاکیان، مشخص شد تعدادی اتباع خارجی از تهران با خودروی سواری مسافرکش عازم مشهد بودند که راننده در حوالی شهرستان میامی تغییر مسیر داده و به اطراف شهر می‌رود و در آنجا با همکاری دو نفر از هم دستانش با نقشه‌ای از پیش تعیین شده اقدام به زورگیری می‌کنند و با بستن دست و پای اتباع خارجی، اموال آنها را به سرقت می‌برند و از آنجا متواری می‌شوند.

جانشین انتظامی استان سمنان اضافه کرد: کارآگاهان پلیس میامی با بررسی دقیق محل سرقت و پایش و رصد دوربین‌های جاده‌ای و شهری با سرنخ‌های به دست آمده تحقیقات میدانی گسترده‌ای را از ساعات اولیه سرقت آغاز و در نهایت هر سه سارق را شناسایی و آنان را در یکی از شهرستان‌ها واقع در استان شمال شرقی کشور تحت تعقیب قرار می‌دهند.

میراحمدی ادامه داد: مأموران آگاهی سرانجام در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه متهم اصلی را در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به استان سمنان، در بازجویی فنی پلیس به جرم خود اعتراف و اموال مسروقه از وی کشف می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان می‌بایست برای مسافرت بین شهری از وسایل نقلیه مطمئن و دارای هویت استفاده نمایند و از اعتماد به اشخاص غربیه و همراهی با آنها جدا خودداری کنند و در صورت مشاهده حرکات و اقدامات مشکوک از سوی افراد مسافر کش مراتب را بلافاصله با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 887633 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟