جلسه انجمن اولیا و مربیان در دبیرستان فاطمه الزهرا شهر نظرکهریزی برگزار شد

 به گزارش رکنا از هشترود؛ رضایی در جلسه انجمن اولیا و مربیان گفت: انجمن اولیا و مربیان مسیری روشن به سمت تعالی دانش آموزان است و از راستای دیگر ارتباط مستمر بین خانواده ها و مربیان باعث کاهش یا حتی مهار آسیب های اجتماعی می شود.

رئیس آموزش و پرورش نظرکهریزی اظهار داشت: انجمن‌های اولیا و مربیان ظرفیت های قابل توجهی برای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت برای نسل آینده هستند چراکه همکاری متقابل ۲ نهاد مهم خانه و مدرسه می‌تواند به رشد و شکوفایی بیشتر دانش آموزان کمک کند.

وی با اشاره به اینکه لازمه تربیت دانش آموزان در تراز جامعه اسلامی تعامل صحیح میان اولیا و مربیان است، خاطر نشان ساخت: ارتباط خانه با مدرسه از مهمترین نکات در نظام تعلیم و تربیت بوده که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به آن پرداخته شده است.

رضایی نقش والدین را یکی از نقش‌های تاثیرگذار در فرآیند یاددهی، یادگیری و برنامه‌ریزی صحیح فعالیت های آموزشی و پرورشی دانست و افزود: در کنار همکاران تلاشگر، اولیای عزیز به عنوان یکی از ارکان مهم دستگاه تعلیم و تربیت می‌ باشند.

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت منطقه با توجه با اهمیت برنامه ریزی برای کنکور و آزمون نهایی دانش آموزان خاطرنشان کرد: امسال فرزندان شما نیاز به برنامه ریزی منظم و ویژه ای دارند لذا والدین همراه با مدرسه در برنامه ریزی و آمادگی دانش آموزان برای کنکور سراسری و آزمون های نهایی و مسایل مهم آموزشی، تربیتی و پرورشی حضور فعال و موثر داشته باشند.

 

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

کدخبر: 886203 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟