مسابقه کتابخوانی «جایگاه زنان در نهضت عاشورا» برگزیدگان خود را شناخت

به گزارش رکنا از قزوین ، سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «جایگاه زنان در نهضت عاشورا» به قید قرعه در استان قزوین مشخص شدند.

وی افزود: کبری رمضانی، سید عرفان مهدوی و فاطمه صالوری محمودآبادی از خراسان رضوی، سجاد صادقی از سیستان و بلوچستان، فاطمه عرب‌بافرانی از اصفهان، مهدی کشفی از بوشهر، الهام خادم از لرستان، سید حسین حاجی‌زاده و بی‌بی طیبه بهشتی‌زاده از یزد و سعید آبیاریان از قزوین از برگزیدگان این مسابقه هستند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سوالات این مسابقه از کتاب «جایگاه زنان در نهضت عاشورا» با هدف آشنایی با جایگاه زنان در نهضت عاشورا، نقش زنان در ترویج ارزش‌ها و اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه طراحی شده بود که به برگزیدگان، جوایزی ارزنده اهدا شد.

اسمعیلی گفت: مسابقه فوق به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و با مشارکت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین برگزار شده بود که از زحمات مسئولان این نهاد که همیشه بنیاد را در برگزاری مسابقه‌های مختلف همراهی می‌کنند، قدردانی می‌کنیم.

لیلابیگدلی/ قزوین 

کدخبر: 886179 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟