کسب رتبه چهارم پرداخت وام ازدواج  و فرزند اوری در گلستان

به گزارش خبرنگار رکنا از گلستان ؛ علی محمد زنگانه در نشست هم اندیشی حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار کرد: تاکنون ۷۰۶ میلیارد تومان برای فرزندآوری ۱۶ هزار و ۷۰۵ نفر در گلستان، تسهیلات اعطا شده و بیش از سه هزار و ۳۲۶ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج پرداخت شده و گلستان رتبه چهارم کشوری را دارد.

استاندار گلستان افزود: از ابتدای حضور در استان با مردم عهد بستیم که از تمام توان خود برای رفع موانع و چالش‌های پیشروی مسیر رشد و توسعه استان استفاده کنیم و بر این عهد پا بر جا هستیم.

وی گفت: برنامه نداشتن در واقع برنامه ریزی برای شکست است و ما برای گلستان چشم اندازی تعریف کردیم تا بتوانیم سرانه هر گلستانی را در افق ۱۴۰۴ به میانگین سرانه کشور برسانیم.

زنگانه ادامه داد: خوشبختانه در ۱۸ ماه گذشته با اقدامات انجام شده رتبه استان رتبه فقر استان را یک پله ارتقا داده‌ایم و موفق شدیم ۲۵ درصد تعهدات صادراتی را محقق کنیم.

زنگانه با اشاره به تدوین سندهای سی و یک گانه بخشی، تصریح کرد: مثلاً در حوزه IT هدف ما دستیابی به گلستان منطقه هوشمند است و در این راستا طی سال ۱۴۰۲ کل استان را به فیبرنوری مجهز می‌کنیم.

استاندار گلستان گفت: اقدامات انجام شده نشان می‌دهد که با برنامه و پشتکار می‌توان به اهداف مورد نظر دست یافت کما اینکه در زمینه گردشگری در نوروز امسال میزان ماندگاری گردشگر ۲۵ درصد افزایش یافت.

 

کدخبر: 886154 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟