توقیف ۲۷ خودرو و موتورسیکلت متخلف در بروجرد

به گزارش خبرگزاری رکنا ، سرهنگ مهدی مهدوی کیا در سخنانی، اظهار داشت: در راستای طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف، مأموران پلیس بروجرد طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف را در این شهرستان به اجرا گذاشتند.

وی با اشاره به توقیف ۱۲ دستگاه خودرو و ۱۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف در این طرح، افزود: عدم استفاده از کلاه ایمنی، آلودگی صوتی، شیشه دودی، نداشتن مدارک شناسایی، مزاحمت خیابانی و… از جمله تخلفات سرنشین خودروها و راکبان موتورسیکلت سواران بوده است.

فرمانده انتظامی بروجرد، گفت: پلیس با جدیت با خودروها و موتورسیکلت سواران متخلف برابر قانون برخورد می‌کند تا ضریب امنیت اجتماعی ارتقا و شهروندان از امنیت بیشتری برخوردار باشند.

دستگیری سارقان در بروجرد

سرهنگ مهدوی کیا در بخش دیگر از سخنان خود گفت: در پی وقوع سرقت در بروجرد، موضوع در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی و شبانه روزی طی ۷۲ ساعت گذشته ۱۶ سارق را در این شهرستان شناسایی و دستگیر و ۲۱ فقره انواع سرقت از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی بروجرد با بیان اینکه اجرای طرح‌های مبارزه با سرقت در سطح این شهرستان با جدیت ادامه خواهد داشت، گفت: شهروندان هشدارهای پلیسی در رابطه با پیشگیری از انواع سرقت را جدی بگیرند و پلیس را در راه مبارزه با سرقت بیش از پیش یاری کنند.

منبع : مهر 

کدخبر: 885661 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟