کشف کالای قاچاق 5 میلیاردی در بیجار/ پلیس محموله 5 میلیاردی مرغ فاقد مجوز در بیجار را توقیف کرد

به گزارش رکنا از کردستان؛ سردار علی آزادی در تشریح این خبر در جمع رسانه ها بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی بیجار با اقدامات پلیسی و همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از حمل مقادیری کالای قاچاق به وسیله یک دستگاه پژو 405 مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو مورد نظر را متوقف، و در بازرسی از آن15 هزارو 306 قلم لوازم آرایشی و 150 دستگاه ضبط پخش خودرو که همگی فاقد مدارک گمرکی بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را بیش از  5 میلیارد ریال برآورد کرده اند،گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان از کشف محموله 5 میلیارد ریالی مرغ فاقد مجوز در شهرستان بیجار خبر داد.

سردار علی آزادی در تشریح این خبر، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان بیجار با اشراف اطلاعاتی محل تردد 3 خودرو حامل مرغ زنده که فاقد مجوز بودند را شناسایی و در عملیات ضربتی خودروها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از کامیون و 2 وانت نیسان 3 هزار و 910 قطعه مرغ زنده و فاقد هرگونه مجوز حمل کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 5 میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه خودروها توقیف و 3 متهم با تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شدند.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان

 

 

کدخبر: 885411 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟