سیل مشکلی برای مردم، روستاها و شهرهای لرستان ایجاد نکرده است/ وضعیت پایدار در استان حکمفرما است

به گزارش رکنا از لرستان؛ سید حمیدرضا کاظمی با اشاره به آخرین وضعیت سیل در استان لرستان گفت: با توجه به استعلامی که از راهداری استان ، هلال احمر و دستگاه های ذی ربط اخذ شد، مشکل خاصی بوجود نیامده است؛ چراکه دستگاه ها از آمادگی لازم و کافی برخوردار بوده و حضور میدانی در نقاط مختلف دارند از طرفی نیز بارندگی به آن شکلی که در هواشناسی پیش بینی شده بود، از شدت کافی برخوردار نبوده و سیل به شکلی که مزاحمت برای مردم و روستاها و شهرها ایجاد کند، وجود نداشته است.

نماینده مردم پلدختر و عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وضعیت خوبی در استان حکمفرما است و فشار توده هوایی که تهدید و مشکل ایجاد کرده بود، خوشبختانه از منطقه عبور کرده است و وضعیت پایدار شده است.

وی با بیان اینکه تخریب برخی از پل ها در سایر مناطق استان به دلیل رانشی بوده که بوجود آمده است، افزود: اینکه سیل طغیان کند و مشکل برای مردم و روستاها و شهرها ایجاد کند، خوشبختانه گزارشی وجود ندارد. دستگاه ها از آمادگی کافی و لازم برخوردارند و مراقبت های لازم صورت گرفته است تا مشکلی ایجاد نشود و اقدامات پیشگیرانه نیز صورت گرفته است و روستاهایی که در معرض سیل قرار گرفته اند نیز تخلیه شده و چادر برای اسکان زده است تا اگر مشکلی صورت گرفت، اسکان موقت برای مردم فراهم باشد.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 884483 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟